امام جمعه بابل از دولت انتقاد کرد

انتقاد عجیب حسن روحانی از چیده نشدن مرکبات و دپوی برنج در شالیکوبی‌ها

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه نبود تدابیر لازم در حوزه کشاورزی سبب بروز مشکلات عدیده برای کشاورزان شده است، گفت: این بی‌تدبیری سبب شده تا مرکبات روی درخت و برنج در شالیکوبی‌ها دپو شود.

انتقاد عجیب حسن روحانی از چیده نشدن مرکبات و دپوی برنج در شالیکوبی‌ها

حجت الاسلام حسن روحانی در نشست با فعالان اقتصادی بابل با حضور وزیر اقتصاد و دارایی با تبریک میلاد با سعادت حضرت علی (ع) و روز پدر، تصریح کرد: مردم از دولت سیزدهم بیش از دولت‌های گذشته انتظار دارند.

وی با بیان اینکه مشکلات موجود سبب شد تا بعضی تصور کنند که هماهنگی لازم بین خدمتگزاران اقتصادی وجود ندارد، افزود: امیدواریم با تلاشی که در این دولت انجام شد و وعده‌ای که در خصوص کاهش قیمت کالاهای اصلی سفره مردم دادید محقق شود.

امام جمعه بابل، خاطرنشان کرد: باید از فعالان تولیدی و اقتصادی که در این شرایط سخت با تمام مشکلات حاضر به تعطیلی واحد خود نشدند و ادامه فعالیت دادند قدردانی کنیم.

وی یکی از مشکلات فعالان تولیدی را نبود بندر در این شهرستان برشمرد و یادآور شد: فعالان ما مجبورند از ظرفیت استان استفاده کنند.

روحانی گفت: دولت به کشاورزان توجه بیشتری داشته باشد بسیاری از باغداران هنوز اقدام به چیدن میوه از درختان نکردند و برنج خود را نفروختند، ضمن اینکه بازاریان بابل نیز نیاز به حمایت و توجه بیشتری دارند؛ یکی از دغدغه‌های آنها بحث مالیات است که بازاریان را دچار مشکل کرده است.

وبگردی

ارسال نظر

 
  • ناشناس ارسالی در

    انهایی که برنجشانرا نفروخته اند به این دلیل نبوده که خریداری برای برنجشان نیست انها برنجشانرا احتکار کرده اند تا در التهاب بازار در شب عید و ماه مبارک رمضان و ماههای بهار و تابستان که برنج ایرانی در بازار کم میشود ان موقع بفروشند . در مورد مرکبات هم باید از اقای امام جمعه پرسید کشاورز و باغدار محصولی را که کاشته مسئول برداشت و فروش ان خودش میباشد قیمت مرکبات الان که در بازار خوب است اینکه چرا باغدار محصولش را از درخت نچیده را باید از خودشان جویا شد . الان لیموشیرین کیلویی 25000 تا 30000 تومان در خرده فروشیها عرضه میشود اگر کشاورز محصولش را عرضه کند قیمت از اینهم پایینتر می اید اما نمیکنند چون نمیخواهند قیمتها شکسته شود از طرفی انسانهای پر ادعایی که تنها هنرشان حرف زدن است را جلو می اندازند تا مسئولینرا برای منافع خودشان تحت فشار قرار دهند . در قضیه برنج هم نماینده های مناطق شمال در مجلس برای ازاد سازی صادرات برنج فشار اوردند و به هدف خودشان هم رسیدند و الان ببینید قیمت برنج در بازار چقدر است حال شما بعنوان رسانه نقش خود در بهدف رساندن افراد طماع را جویا شوید

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما