لزوم تشکیل شرکت‌های تخصصی خدمات کسب و کار در کشور

اقتصاد ١٠٠- مدیرکل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت اعلام کرد که تشکیل شرکت‌های تخصصی خدمات کسب و کار که مشاوره حقوقی، بازاریابی و فروش به صنایع ارائه کنند، در کشور ضروری است.

لزوم تشکیل شرکت‌های تخصصی خدمات کسب و کار در کشور

به گزارش گروه کسب و کار؛ 

امیرحسین اسدی مدیرکل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: امروز صنعت دنیا مبتنی بر رویکردهای نوین بهره‌وری، تولید دانش بنیان، بازاریابی و فروش است و سازمان‌های صمت در استان‌ها باید توسعه دهنده این ادبیات در میان صنایع کشور باشند.

وی با بیان اینکه امروز ۷ شرکت از ۱۰ مجموعه برتر دنیا، استارتاپی و فناورانه هستند، ادامه داد: پارک‌های علم و فناوری و دانشگاه‌ها از دیگر بخش‌هایی است که می‌توانند در توسعه این رویکرد تاثیرگذار باشند.

مدیرکل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صمت اضافه کرد: امروز صنعت در دنیا متحول شده و انقلاب چهارم و پنجم صنعتی و دانشگاه‌های نسل چهارم و پنجم مطرح است؛ این انقلاب صنعتی مبتنی بر هوشمندسازی، داده‌های کلان و هوش مصنوعی است و برای همگام شدن با این جریان، تنها راهکار این است که بدنه وزارتخانه و سازمان‌های صمت استان‌ها به سمت آموزش و توانمندسازی حرکت کنند.

اسدی با بیان اینکه وزارت صمت و سازمان‌های وابسته به آن در استان‌ها باید برای اتصال این شرکت‌ها به صنعت و ارائه این خدمات جدید و تخصصی اقدام کند، تاکید کرد: باید هر چه زودتر نشست‌های هم افزایی میان سازمان‌های صمت، دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری در استان‌ها برگزار شود تا به طور هماهنگ در این زمینه گام بردارند.

 

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما