کشف ۱۴ دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش تقریبی ۱۲ میلیارد ریال

اقتصاد 100 - رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین از کشف ۱۴ دستگاه ماینر غیرمجاز در عملیات مشترک پلیس قزوین و کردستان خبر داد.

کشف ۱۴ دستگاه ماینر غیرمجاز به ارزش تقریبی ۱۲ میلیارد ریال
 

سرهنگ مهدی حاجیان راد در این رابطه اظهار کرد: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و هوشمندانه ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان مشخص شد باندی از ایادی قاچاق با شگردهای مختلف و استفاده از اسکورت و خودروهای شوتی محموله های لوازم الکترونیکی قاچاق را از شهرستان های مرزی غرب به مرکز کشور انتقال می دهند.

وی افزود: پس از تکمیل اطلاعات و شناسایی مسیر تردد و خودروهای مورد استفاده، با انجام پشتیبانی اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین، خودرو مورد نظر در جاده نجف آباد-بیجار توسط همکاران پلیس آگاهی این شهرستان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه متوقف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین خاطر نشان کرد: پس از توقیف خودرو و در بازرسی از آن ۱۴ دستگاه ماینر و ۱۴ دستگاه پاور کشف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر شد.

سرهنگ حاجیان راد با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی محموله کشف شده را ۱۲ میلیارد ریال برآورد کرده اند، افزود: نیروی انتظامی همچنان مقتدرانه و با تمام توان به تلاش خود برای مبارزه با سوداگران مرگ ادامه خواهد داد و در این راه از همکاری مردم نیز استقبال می کند.

منبع : ایلنا

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما