ایران خودرو کولاک کرد /چوب حراج به خودروهای پرطرفدارش زد !

فروش فوری خودرو شرکت خای خودروسازی دچار تحول بزرگی شده است. شرکت های خودروسازی ایران طرح فروش فوری خودرو را بدون قرعه کشی انجام میدهند. یکی از روش های فروش فوری خودرو ازاده محصولات در بورس کالا می باشد. ما در سایت سرگرمی روز جدیدترین اخبار از فروش فوری خودرو را برای شما قرار داده ایم. در ادامه بروزترین خبر از فروش فوری خودرو را میخوانید.

ایران خودرو کولاک کرد /چوب حراج به خودروهای پرطرفدارش زد !
ایران خودرویی ها آخرین طرح فروش خود در سال 1401 را به یک فروش فوق العاده اختصاص داد. اما نتایج به دست آمده در این فروش فوق العاده با بقیه طرح های فروش تفاوت داشت.

آبی های جاده مخصوص در این فروش فوق العاده چهار محصول شامل دنا با گیربکس اتومات و موتور توربو شارژ، سمند سورن پلاس، هایما S7 پلاس و هایما با گیربکس اتوماتیک 6 سرعته را از سبد محصولاتی خود خارج کرده و پشت ویترین قرار دادند.

این طرح فروش خودرو علاوه بر متقاضیان عادی در دسترس مادران دارای دو فرزند و دارندگان خودروهای فرسوده نیز قرار داشت.

برگزاری قرعه کشی و اعلام نتایج آن سوپرایز این دور از طرح فروش خودرو را رقم زد. آن طور که اطلاعات ایران خودرو نشان می دهد هایما S7 پلاس توانست در مجموع نزدیک به 329 هزار نفر را به خود جذب کند. اما در میان سه دسته متقاضی برای این خودروی مونتاژی چینی در کمال شگفتی مادران دارای دو فرزند در صدر جدول تقاضا قرار گرفتند. مجموع تقاضایی که برای هایما S7 پلاس نام نویسی کردند، حدود 43 درصد تقاضا را مادران دارای دو فرزند و بیشتر تشکیل می دادند. به عبارت دیگر حدود 141 هزار و 800 نفر از مادران برای این خودرو به صف شدند. اما این همه ماجرا نبود و شاهد هستیم که رده دوم تقاضا برای هایما S7 پلاس به دارندگان خودروهای فرسوده اختصاص دارد. این بخش از تقاضا حدود 33 درصد از تقاضای کل برای این خودروی مونتاژی ایران خودرو را تشکیل می دهد. بنابراین حول و حوش 110 هزار و 300 نفر از صاحبان خودروهای فرسوده به دنبال این بودند تا خودروی فرسوده خود را با هایما S7 پلاس تعویض کنند. متقاضیان عادی که به طور معمول همیشه در صدر جدول تقاضا قرار داشتند این بار برای خرید هایما S7 پلاس چندان میلی از خود نشان نداند و به قعر جدول تقاضا سقوط کردند.

حدود 76 هزار و 900 متقاضی عادی برای در اختیار گرفتن این خودرو ثبت نام کردند. این تعداد متقاضی تنها حدود 24 درصد تقاضا را به خود اختصاص دادند. شگقتی زمانی تکمیل شد که همین اتفاق در ارتباط با دیگر محصول مونتاژی ایران خودرو که در این طرح فروش حاضر بود نیز رقم خورد. هایما S5 با گیربکس اتوماتیک 6 سرعته نیز در این دور از فروش فوق العاده نتوانست توجه متقاضیان عادی را به خود جلب کند. این کراس اوور چینی حدود 87 هزار و 500 مشتری را به خط کرد. مادران دارای دو فرزند باز هم در صدر جدول تقاضا برای خرید این خودرو قرا داشتند. بیش از 40 هزار مادر قصد داشتند تا این خودرو را خریداری کنند. این تعداد مادر حول و حوش 46 درصد تقاضا برای خرید هایما S5 را تشکیل می دادند.

جایگاه دوم تقاضا نیز به دارندگان خودروهای فرسوده اختصاص داشت. نزدیک به 33 هزار و 900 صاحب خودروی فرسوده قصد خریداری این محصول مونتاژی چینی را در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو داشتند. این تعداد تقاضا حدود 39 درصد از تقاضای کل برای این خودرو را شامل می شود. متقاضیان عادی نیز با بیش از 13 هزار و 500 نفر ثبت نام کننده که حدود 15 درصد تقاضا برای هایما S5 با گیربکس 6 سرعته را به خود اختصاص می دادند ئر جایگاه سوم جدول تقاضا برای خرید این محصول مونتاژی ایران خودرو قرار داشتند.

شاید قیمت بالای کارخانه ای دو عضو خانواده هایما رای متقاضیان عادی را برای خرید این خودروها زده باشد و آنها را به دنبال خرید دنا پلاس با گیربکس اتومات و موتور توربو شارژ و سمند سورن پلاس فرستاده باشد.

 
 
 
 
 

وبگردی

ارسال نظر

 
.
باز