392 شاسی بلند امروز در بورس فرخته شد + جزئیات قیمت

فیدلیتی ۵ و ۷ نفره با قیمت میانگین بیش از یک میلیارد تومانی همراه شد.

392 شاسی بلند امروز در بورس فرخته شد + جزئیات قیمت

به گزارش اقتصاد 100؛  طبق اعلام قبلی، قرار بود امروز ۱۹۶ دستگاه فیدلیتی ۵ نفره و ۱۹۶ دستگاه فیدلیتی ۷ نفره در بورس کالا عرضه شود که میزان پیش دریافت خرید برای هر خودرو ۲۵ درصد است. اشخاصی که در عرضه‌های قبلی موفق به خرید شدند، امکان ثبت سفارش ندارند. هر کد بورسی صرفاً امکان ثبت سفارش روی یک کد عرضه از مجموع عرضه‌های روز انجام معامله را دارد و ثبت سفارش برای اشخاص حقوقی مُجاز نیست.

بر اساس این گزارش، پس از گذشت یک ساعت از رقابت شفاف خریداران، ۹۸ دستگاه فیدلیتی ۷ نفره سفید که با قیمت پایه ۷۷۲ میلیون تومان عرضه شد با تقاضای ۴۴۱ دستگاه و میانگین قیمتی یک میلیارد و ۹۶ میلیون تومانی و لحاظ رقابت ۴۲ درصدی معامله شد.

۹۸ دستگاه فیدلیتی ۷ نفره مشکی هم که با تقاضای ۵۷۰ دستگاه و میانگین قیمتی یک میلیارد و ۱۲۸ میلیون تومانی و لحاظ رقابت ۴۶ درصدی معامله شد.

در این میان، ۹۸ دستگاه فیدلیتی ۵ نفره مشکی با قیمت پایه ۷۵۸.۵ میلیون تومانی عرضه شد که در رقابت شفاف خریداران با تقاضای ۴۱۹ دستگاه مواجه و با میانگین قیمتی یک میلیارد و ۶۶ میلیون تومانی و لحاظ رقابت ۴۰.۵ درصدی معامله شد.

۹۸ دستگاه فیدلیتی ۵ نفره سفید هم در رقابت شفاف خریداران با تقاضای ۴۱۰ دستگاه مواجه و با میانگین قیمتی یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومانی و لحاظ رقابت ۳۸.۴۹ درصدی معامله شد.

انتهای  پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : قیمت طلا و سکه در شروع چهارمین روز هفته با افزایش بازگشایی شد.

اخبار سلامت

سینما در سینما