رئیس اتحادیه طلا اعلام کرد؛

طلا و سکه روی موج گرانی / حباب 2 میلیون تومان شد

اقتصاد 100- قیمت طلا و سکه دوباره افزایش پیدا کرد. رئیس اتحادیه طلای تهران با اعلام این خبر گفت: حباب سکه نسبت به روز گذشته 100 هزار تومان بالا رفت و امروز حباب سکه به دو میلیون تومان رسید.

 طلا و سکه روی موج گرانی / حباب 2 میلیون تومان شد

به گزارش سرویس کسب و کار سایت اقتصاد 100، علی رغم کاهش پنج دلاری انس جهانی طلا اما قیمت طلا و سکه دوباره امروز در بازار ایران افزایش پیدا کرد. رئیس اتحادیه طلای تهران می‌گوید علت نوسان افزایشی قیمت طلا در بازار ایران به افزایش قیمت دلار بر می‌گردد.

نادر بذرافشان به اقتصاد 100 توضیح داد: علی رغم اینکه انس در بازار جهانی کاهش داشته است اما طلا و سکه در بازار ایران گران شد. هر چند انتظار می‌رفت با توزیع اوراق سکه در بازار سهام بازار طلا آرامش پیدا کند اما به دلیل اختلاف کم قیمت اوراق با قیمت سکه شاهد اتفاق خاصی در این بازار نبودیم.

او ادامه داد: اختلاف قیمت اوراق با قیمت سکه در بازار حدود 200 هزار تومان است. از رو مردم ترجیح می‌دهند به جای خرید اوراق از بازار سکه را بخرند همین عامل سبب افزایش قیمت حباب سکه شده است.

بذرافشان بیان کرد: امروز هر گرم طلای 18 عیار با 11 هزار تومان افزایش به قیمت یک میلیون و 490 هزار تومان رسید. سکه طرح جدید با قیمت 16 میلیون و 500 هزار تومان معامله شد. سکه طرح قدیم نیز به قیمت 15 میلیون و 600 هزار تومان رسید.

نیم سکه و ربع سکه نیز به ترتیب با قیمت هشت میلیون و 800 هزار تومان و پنج میلیون و 750 هزار تومان معامله شد. سکه گرمی هم با قیمت سه میلیون و 300 هزار تومان فروخته شد.

او با اشاره به وضعیت انس جهانی طلا گفت: انس جهانی طلا امروز با پنج دلار کاهش با قیمت هزار و 677 دلار معامله شد.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی شما از قیمت خودرو در هفته های پیش‌رو چیست؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: مدتی است موضوع مالیات بر عایدی سرمایه در بخش معاملات طلا چالش‌هایی را در فضای مجازی به دنبال…

اخبار سلامت

سینما در سینما