بهشت جدید رمزارز بازان/ نقطه داغ برای صنعت کریپتو

بهشت جدید رمزارز بازان موضوعی است که درباره آن باید گفت؛ اکنون حوزه کارائیب یا به تعبیری آمریکای مرکزی به یک نقطه داغ برای صنعت کریپتو تبدیل شده است؛ به‌ویژه با انتقال صرافی FTX که در سال 2021 از هنگ‌کنگ به باهاما رفت.

بهشت جدید رمزارز بازان/ نقطه داغ برای صنعت کریپتو

به گزارش سرویس پول و سرمایه اقتصاد 100- محمدرضا ستاری: صرافی رمزارز چینی Huobi که اخیراً مجبور شده شایعات مربوط به اخراج های گسترده در داخل شرکت را رد کند، از برنامه های خود برای انتقال دفتر مرکزی به یکی از حوزه های قضایی در دریای کارائیب پرده برداری کرد که جمهوری دومینیکن اولین نامزد آن بود.

به گزارش اقتصاد 100،  به نقل از یکی از اعضای هیئت مدیره، FT قصد این شرکت را "برای ورود همه جانبه به کارائیب" فاش کرد. دلیل آن موضع "فوق العاده دوستانه" رمزنگاری منطقه، سیستم های قانون عرفی و پذیرش زبان انگلیسی است. در این میان دومینیکا، پاناما و باهاما در میان کشورهای میزبان هوبی هستند.

نماینده Huobi در سال گذشته با نخست وزیر دومینیکا روزولت اسکریت ملاقات کرد و این شرکت با دولت این کشور برای تقویت زیرساخت ارزهای دیجیتال خود همکاری خواهد کرد.

در حال حاضر، دفتر مرکزی Huobi در جزایر سیشل در اقیانوس هند است و صرافی دارای دفاتر در هنگ کنگ، کره جنوبی، ژاپن و ایالات متحده است. به گفته FT، این شرکت قصد دارد 200 کارمند از 1600 کارمند خود را به دفتر مرکزی جدید منتقل کند.

اکنون حوزه کارائیب یا به تعبیری آمریکای مرکزی به یک نقطه داغ برای صنعت کریپتو تبدیل شده است؛ به‌ویژه با انتقال صرافی FTX که در سال 2021 از هنگ‌کنگ به باهاما رفت.

گفتنی است در ماه گذشته یک شرکت مدیریت دارایی مستقر در هنگ کنگ، پس از یک معامله خرید موفق، سهامدار Huobi Global شد. در اواخر همان ماه، کالین وو، وبلاگ نویس چینی کریپتو، اعلام کرد که به این واسطه دو مدیر ارشد شرکت استعفا داده‌اند و شرکت در حال آماده شدن برای تعدیل کارکنان خود است. اما سخنگوی Huobi شایعات مربوط به اخراج گسترده کارکنان را رد و خاطرنشان کرد که این شرکت "از جریان نقدی سالمی برخوردار است." با این حال، او اعتراف کرد که به دلیل رکود بازار کریپتو، ممکن است مقداری کاهش هزینه همچنان وجود داشته باشد، اگرچه مشخص نکرد که این امر چه چیزی می‌تواند داشته باشد.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما