صفر تا 100 تسهیلات پرداختی بانک صادرات

بانک صادرات با پیشیه 70 ساله و شعار خدمت به مدرم تسهیلاتی ریالی و ارزی به متقاضیان برای تامین معیشت و به حرکت درآوردن چرخه تولید پرداخت می‌کند.

صفر تا 100 تسهیلات پرداختی بانک صادرات

به گزارش خبرنگار حوزه بانک خبرگزاری اقتصاد 100، بانک صادرات 70 سال قبل با شعار خدمت به مردم تاسیس شد. تسهیلات و تعهدات ریالی این بانک شامل مرابحه، قرض الحسنه، فروش اقساطی، مضاربه، جعاله، سلف، مشارکت مدنی، اجاره به شرط تملیک، صندوق توسعه ملی، ضمانت نامه و فرم های دریافت تسهیلات می شود.

وام و تسهیلات قرض الحسنه

اعطای تسهیلات قرض الحسنه برای رفع احتیاجات ضروری اشخاص همچون هزینه ازدواج، تهیه جهیزیه، هزینه درمانی، کمک هزینه تحصیلی، تعمیر و تامین مسکن، کمک برای ایجاد مسکن در روستاها است. از دیگر تسهیلات قرض الحسنه بانک صادرات اعطای تسهیلات به شرکتهای تعاونی به منظور ایجاد کار، به واحد های تولیدی به منظور کمک به افزایش تولید، راه اندازی واحدهای تولیدی راکد، توسعه کارگاههای تولیدی کوچک روستاها است.

سود وام قرض الحسنه صفر است و کارمزد ان سالیانه چهار درصد نسبت به مانده وام تعلق می‌گیرد.

وام مضاربه

وام مضابه جزو عقود کوتاه مدت است و متناسب با یک دوره خرید و فروش، مشروط به اینکه از یک سال تجاوز نکند، تعیین می‌شود. بر اساس آخرین ضوابط ابلاغیه مدت مذکور حداکثر چهار ماه تعیین شد.

تسهیلات جعاله

وام جعاله بانک صادرات برای امور تولیدی ، بازرگانی و خدماتی است.  تکمیل و تعمیر مسکن، تامین و تعمیرات ماشین آلات ، تاسیسات و لوازم تولید و در واحدهای تولیدی و خدماتی، تهیه و تامین مواد اولیه قطعات یدکی و ابزار کار در واحدهای تولیدی وخدمات، خرید و فروش کلیه محصولات و کالاهای داخلی، تکمیل و توسعه کلیه طرحهای تولیدی و خدماتیاست.

وام مشارکت مدنی

مشارکت مدنی در بخش‌های تولیدی ( صنعتی ، معدنی ، کشاورزی و مسکن ) ، بازرگانی ( داخلی صادرات و واردات ) و خدماتی کاربرد دارد .

وام و تسهیلات اجاره به شرط تملیک

به کلیه واحد های تولیدی (‌صنعتی و معدنی، ‌کشاورزی و ساختمانی) ‌و خدماتی برای خرید اموال منقول و غیر منقول قابل پرداخت می شود.

مدت بازپرداخت این وام مدت بازپرداخت تسهیلات اعطائی نباید بیشتر از عمر مفید اموال موضوع اجاره باشد و طبق ضوابط جاری مدت باز پرداخت تسهیلات اعطائی حداکثر ١٠ سال می باشد که قابل تقلیل خواهد بود

وام بازنشستگان

در برخی مواقع وامهای که افراد مشمول از طریق صندوق بازنشستگی به بانک معرفی می شوند به آنان وام ضروری، قرض الحسنه، جعاله تعمیر مسکن پرداخت می‌شود. ضمن اینکه بازنشستگانی که از بانک صادرات حقوق می گیرند به تناسب موجودی حساب از وام های خرد این بانک استفاده می‌کنند.

وام فرهنگیان بازنشسته

فرهنگیان بازنشسته همانند سایر بازنشستگان با معرفی از صندوق بازنشستگی یا با میانگین حساب خود می توانند از وام بانک صادرات استفاده کنند.

طرح همیاران سپهر

تسهیلات طرح همیاران سپهر از سوی بانک صادرات به اکثر افراد جامعه پرداخت می‌شود و سقف این کارت ۵۰ میلیون تومان هست و شخص متقاضی باید دارای مدرک شغلی و اندکی معدل حساب باشد.

در این طرح با داشتن یک حساب قرض‌الحسنه یا سپرده کوتاه‌مدت در بانک صادرات می‌تواند اقدام به گرفتن وام خرید لوازم خانگی کند و بانک در ازای پیش فاکتور مبلغ وام را به صورت چک در وجه فروشنده صادر می‌کند.

نرخ سود این وام در حال حاضر 18 درصد می باشد و مدت بازپرداخت وام 36 ماهه است.

طرح تبسم، وام 200 میلیون تومان با سود صفر

 بانک صادرات ایران با طرح «تبسم» تا دویست میلیون تومان تسهیلات با نرخ سود صفر درصد پرداخت می‌کند.متقاضیان حقیقی و حقوقی می‎توانند در چارچوب این طرح، با افتتاح حساب قرض‌الحسنه جاری بدون دسته‌چک، تا میزان ٨٠ درصد مبلغ سپرده‌گذاری شده خود را با نرخ سود صفر درصد با مدت بازپرداخت حداکثر ٦٠ ماهه ظرف حداکثر ٤٨ ساعت و بدون ضامن از بانک صادرات ایران دریافت کنند.

سقف تسهیلات فردی برای افراد حقیقی در این طرح دو میلیارد ریال در نظر گرفته ‌شده است، بر اساس طرح «تبسم»، اشخاص حقیقی می‌توانند نسبت به افتتاح حساب برای استفاده خود یا اقوام درجه یک شامل؛ همسر، فرزند، برادر، خواهر، پدر و مادر تا سقف دو میلیارد ریال اقدام کنند. ضمن اینکه اشخاص حقوقی نیز می‌توانند با رعایت ضوابط و مقررات مربوطه نسبت به افتتاح حساب بدون سقف مبلغ، اقدام و شخص یا اشخاص زیرمجموعه و کارکنان را برای دریافت تسهیلات با نرخ سود صفر درصد تا سقف دو میلیارد ریال برای هر یک، به بانک صادرات ایران معرفی کنند.

 طرح ۶۷ بانک صادرات

افراد می‌توانند با افتتاح «سپرده کوتاه‌مدت طرح ۶۷»، منابع خود را با نرخ سود ۷ درصد سالانه در شعب بانک صادرت ایران سپرده‌گذاری و در شرایط نیاز، حداکثر ظرف ۴۸ ساعت، ۸۰ درصد آن را با نرخ ۶ درصد، تسهیلات دریافت کنند. به همین علت طرح ۶ و ۷(۶۷) نامیده شده، ۷ درصد سود می گیرید ۶ در صد سود در صورت گرفتن وام بر می گردانید.

حداقل مبلغ جهت افتتاح این نوع حساب پنج میلیون تومان و حداکثر سقف تسهیلات پرداختی 200 میلیون تومان است. این طرح در قالب عقد مرابحه با اقساط ۳۶ ماه اجرا می‌شود و نیازی به وثیقه و ضامنی جز مسدودی حساب ندارد.

وام با سپرده

اکثر وام‌های بانک صادرات با سپرده و میانگین موجودی حساب پرداخت می‌شود، وام کارت اعتباری و مرابحه خرید کالا، جعاله تعمیر مسکن، و وام های بخش بازرگانی، تولیدی ،کشاورزی و خدمات می توان نام برد.

وام با سند خانه

وام جعاله تعمیر مسکن در قبال سند خانه (ملکی) میباشد که باتوجه به ارزش ملک و اهلیت مشتری مبلغ وام متفاوت است، نرخ وام در چارچوب مصوبات شورای پول واعتبار است ،مدت بازپرداخت وام 3تا5 سال می باشد

ملک باید داخل شهری، سهل البیع و بلامعارض باشد، اسناد ملکی اوقافی فقط اعیان آن مورد ارزیابی و قبول بانک قرار می گیرد.

سند ملکی باید 6 دانگ باشد و سن ساختمان در اخذ وام تاثیری ندارد.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما