دلیل خالی شدن خودپردازها از اسکناس چیست؟ / اعلام سقف اندک پرداختی نقدی توسطه بانکها

در روزهای اخیر اخباری از فقدان وجه نقد در خودپردازهای سطح شهر منتشر شده است و برخی اعلام کردند که موفق به دریافت اسکناس نشدند.

دلیل خالی شدن خودپردازها از اسکناس چیست؟ / اعلام سقف اندک پرداختی نقدی توسطه بانکها

به گزارش خبرنگار پول و سرمایه اقتصاد 100، چند روز پیش یکی از دوستان در مراجعه به خبرنگار حوزه اعلام کرد که برای دریافت پول نقد به چندین خودپرداز مراجعه کرده و موفق نشده وجهی دریافت کند.

در تایید این سخنان فردی  دیگری نیز عنوان کرد که وجه نقدی در خودپردازها وجود ندارد و این موضوع باعث نگرانی بسیاری از مردم شده چرا که در سطح شهر شایعه شده که نقدینگی بانک‌ها به دلیل برداشت سپرده افراد کاهش یافته است.

بررسی میدانی خبرنگار اقتصاد 100 از چند دستگاه خودپرداز در سطح شهر حاکی از این است که پول نقد در برخی دستگاه‌ها وجود ندارد. پس از مراجعه به بانک متصدی در توضیح این مساله  با اشاره به مشکل نقدینگی گفت که چند روزی است که با کمبود اسکناس مواجه هستیم.

پیگیری‌های ما از مسئولان نتیجه‌ای نداشت و اعلام کردند که اطلاعی از این موضوع ندارند. برخی نیز مدعی شدند که مشکلی وجود ندارد و انتشار اخباری از این دست به دلیل کارشکنی افرادی است که می‌خواهند آرامش مردم را برهم بزنند و وضعیت اقتصادی کشور را متشنج اعلام کنند. 

البته در اخبار و فیلم‌هایی که منتشر شده برخی شعب بانک‌ها اعلام کردند که امکان انتقال مبالغ بیش از 15 میلیون تومان به صورت نقد وجود ندارد. 

با تمام این تفاسیر مشاهدات عینی و گزارش‌های رسیده به خبرنگارما از فقدان اسکناس در برخی خودپردازها حکایت دارد که امیدواریم در روزهای آینده این مشکل حل شود تا مردم برای رفع نیاز خود با مشکلی مواجه نشوند.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما