بدهی بزرگ بیمه‌های پرسپولیسی‌ها

عدم ارائه مفاساحساب باعث شده تا باشگاه پرسپولیس با بدهی بزرگی 300میلیارد تومانی در زمینه بیمه و مالیات مواجه شود.

به گزارش گروه پول و سرمایه اقتصاد 100، طبق آخرین نامه‌ای که به باشگاه پرسپولیس رسیده، این باشگاه بابت بیمه و مالیات مبلغی بالغ بر 300میلیارد تومان بدهی دارد!

این عدد مربوط به سال‌های 1390تا 1398است که مدیرعامل پرسپولیس مدعی است در این بازه زمانی، مدیران این باشگاه اقدام به پر کردن اظهارنامه و دریافت مفاساحساب نکرده‌اند تا این بدهی عجیب را شکل دهند.

درویش اما مدعی است که با پیگیری‌هایی که از سوی حمید سجادی وزیر ورزش صورت گرفته، آنها به دنبال راهی برای پایان دادن به این موضوع هستند. مدیرعامل پرسپولیس با اشاره به این بدهی مدعی شده که طی جلسه‌ای که داشته، به مدیران اداره مالیات اعلام کرده که باشگاه پرسپولیس طی سالیان اخیر موفق به کسب درآمدی نشده که اکنون مشمول مالیات و بیمه شود.

  در جلسه ای که با این عزیزان داشتم گفتم شما در  این سال ها تا حالا دیدید که پرسپولیس در آمدی داشته باشد که الان باید مالیات بدهد؟ کل پرسپولیس و بازیکنان اگر به مالیات بدهکار باشید 10 میلیارد می شود. اما به خودشان زحمت ندادند که وکیل بیاورند و بنویسیند که درآمد نداریم که بخواهیم اینقدر مالیات بدهیم. کسانی که دغدغه پرسپولیس را دارند به این مسائل بپردازند.

انتهای پیام/

منبع : آخرین خبر

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما