سرمایه‌گذاران دیگر به سراغ این رمزارزها نمی‌روند

نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که اکثریت (نزدیک به 92 درصد) سرمایه‌گذاران ثروتمند با ارزش دارایی بالا همچنان به دنبال دسترسی به ارزهای دیجیتال هستند.

سرمایه‌گذاران دیگر به سراغ این رمزارزها نمی‌روند

به گزارش سرویس پول و سرمایه اقتصاد 100-بر اساس نتایج مطالعه‌ای که توسط Coalition Greenwich با همکاری Talos انجام شده است، 92 درصد از مشتریان ثروتمند و دارای ارزش خالص بالا (HNW) در سال گذشته از مشاوران مالی خود در مورد امکان گنجاندن ارزهای دیجیتال در پرتفوی خود سؤال کرده‌اند.

از طرفی، بیش از یک سوم (35 درصد) از مشاوران مالی ابراز داشته‌اند که علاقه مشتریان به ارزهای دیجیتال در 12 ماه گذشته تشدید شده است، در حالی که 30 درصد تأیید کردند که قبلاً رمزارزهای خاصی را به این مشتریان توصیه کرده‌اند و یا قصد انجام این کار را دارند.

با استناد به این نتایج، دیوید ایستوپ، تحلیلگر بازار، توضیح داد که احساسات فعلی بازار مانع از پذیرش رو به رشد ارزهای دیجیتال نمی‌شود:

مشاوران مالی بر این باورند که روند رشد پذیرش دارایی دیجیتال به عنوان یک طبقه دارایی نوظهور همچنان ادامه خواهد داشت و به افزایش خود ادامه خواهد داد، حتی در مواجهه با بازار نزولی فعلی و رویدادهای اخیر بازار.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما