لایحه پولشویی با رمز ارزها روی میز آمریکایی‌ها/ منع موسسات مالی را از تراکنش با میکسرهای دارایی دیجیتال

لایحه پولشویی رمزنگاری شده روی میز آمریکایی‌ها است و قانون ضد پولشویی دارایی های دیجیتال، قوانین مشتری خود را برای شرکت کنندگان رمزارز مانند ارائه دهندگان کیف پول و ماینرها به ارمغان می آورد و موسسات مالی را از تراکنش با میکسرهای دارایی دیجیتال، که ابزاری برای پنهان کردن مبدأ هستند، منع می کند.

 لایحه پولشویی با رمز ارزها روی میز آمریکایی‌ها/ منع موسسات مالی را از تراکنش با میکسرهای دارایی دیجیتال

به گزارش خبرنگار پول و سرمایه اقتصاد 100 - الهام صادقی: سناتورهای الیزابت وارن (D-Mass) و راجر مارشال (R-Kan.) لایحه ای را برای مقابله با پولشویی و تامین مالی تروریست ها با استفاده از ارزهای دیجیتال ارائه کرده اند. در صورت تبدیل شدن به قانون، قوانین مشتری خود را برای شرکت کنندگان رمزارز مانند ارائه دهندگان کیف پول و ماینرها به ارمغان می آورد و موسسات مالی را از تراکنش با میکسرهای دارایی دیجیتال، که ابزاری برای پنهان کردن مبدأ هستند، منع می کند.

در این شرایط گفته می شود؛ ARK Invest کتی وود به خرید خود با نزول کوین بیس ادامه می دهد و 3.2 میلیون دلار از سهام صرافی کریپتو را به مجموعه خود اضافه می کند. این شرکت سرمایه گذاری اکنون 5.8 میلیون سهم دارد. این امر علاوه بر دو خرید اخیر می آید، زیرا صندوق دارایی سهام خود را افزایش می دهد در حالی که قیمت سهم به پایین ترین حد خود می رسد. سال تا به امروز، سهام تقریباً 84 درصد کاهش یافته است، عملکرد ضعیف بیت کوین، که 61 درصد کاهش یافته است. ARKK هم 64 سیر نزولی را تجربه کرده است.

پی پال خدمات خرید، فروش و نگهداری رمزنگاری خود را با کیف پول MetaMask یکپارچه می کند. مشارکت بین شرکت پرداخت و توسعه دهنده MetaMask ConsenSys به این منظور است که کاربران را قادر می سازد تا حساب های PayPal خود را به عنوان گزینه پرداخت برای خرید اتر در برنامه MetaMask انتخاب کنند.

در ایم میانMetaMask امیدوار است که این پیشنهاد به جذب کاربران بیشتر به اکوسیستم Web3 در زمانی که این بخش به دنبال راهی رو به جلو در طول زمستان کریپتو است، کمک کند.

e035c0356b44a77d118d42c641d6b686

نمودار همبستگی بین تغییر سال به سال قیمت بیت کوین و معیارهای تورم عقب مانده مانند شاخص قیمت مصرف کننده، شاخص قیمت تولید کننده، معیارهای آینده نگر مانند انتظارات تورمی دانشگاه میشیگان، شکست پنج ساله- را نشان می دهد. نرخ زوج، عرضه پول M2 و شاخص مسکن S&P 500 و Case-Shiller.

نواحی زرد همبستگی بین تغییرات قیمت بیت کوین و شاخص های تورم آینده و عقب و دارایی هایی مانند طلا و S&P 500 را نشان می دهد.

بیت کوین از نزدیک انتظارات تورمی را دنبال می کند و به نظر می رسد که با CPI اصلی، قیمت املاک و مستغلات و تغییرات عرضه پول M2 همبستگی منفی دارد.

تحلیلگران شرکت Deutsche Digital Assets در گزارشی عمیق که در اوایل ماه جاری منتشر شد، نوشتند: «تغییرات بیت کوین منجر به تغییرات در تورم CPI واقعی می‌شود و به نظر می‌رسد که بیشتر با تغییرات انتظارات تورمی مرتبط است».

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی شما از قیمت خودرو در هفته های پیش‌رو چیست؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: مدتی است موضوع مالیات بر عایدی سرمایه در بخش معاملات طلا چالش‌هایی را در فضای مجازی به دنبال…

اخبار سلامت

سینما در سینما