تحلیل تکنیکال بیت‌کوین و اتریوم

شرایط برای افزایش قیمت ارزهای دیجیتال مهیا شد/ رمز ارز بخریم؟

قیمت بیت کوین روز سه‌شنبه به بالاترین سطح خود در طول یک ماه گذشته رسید. در همین راستا قیمت اتریوم نیز سه شنبه به مرز 1300 دلار نزدیک شد.

شرایط برای افزایش قیمت ارزهای دیجیتال مهیا شد/ رمز ارز بخریم؟

به گزارش سرویس پول و سرمایه اقتصاد 100 -قیمت بیت کوین روز سه‌شنبه و پس از انتشار آخرین آمار تورم در ایالات متحده آمریکا به بالاترین سطح خود در طول یک ماه گذشته رسید. پیش بینی می‌شود نرخ تورم در ماه جاری میلادی از ماه نوامبر نیز کمتر شود. در همین راستاست که قیمت اتریوم نیز سه شنبه به مرز 1300 دلار نزدیک شد.

بیت کوین که در آغاز هفته قیمت 16966 دلار را ثبت کرده بود، روز سه شنبه و در اوج قیمت روزانه خود به 17457 دلار رسید. این حرکت باعث شد تا مهمترین و بزرگترین رمزارز جهان به بالاترین سطح خود در طول ماه‌های اخیر یعنی قیمت 17645 دلار 11 نوامبر امسال رسیده است.

بیت کوین (BTC) در روز سه شنبه به بالاترین حد یک ماهه رسید، زیرا بازارها با کاهش قیمت مصرف کننده در ایالات متحده شروع به قیمت گذاری کردند.

همانطور که از تحلیل‌ها مشخص شده، افزایش امروز قیمت بیت‌کوین در حالی رخ داد که شاخص قدرت نسبی 14 روزه (RSI) از سقف خود فراتر رفته است. در واقع شاخص در اوایل روز به بالای سطح مقاومت 52.00 صعود کرد و تا شامگاه سه‌شنبه در 55.00 دنبال شد. با این حال کارشناسان معقتدند احتمالاً روز چهارشنبه شاهد نوسانات بیشتری در بازار باشیم. چرا که معامله‌گران در انتظار اعلام نرخ بهره از سوی فدرال رزرو آمریکا هستند.

اتریوم

به گزارش بیت کوین نیوز، اتریوم نیز در روز گذشته شاهد افزایش قیمت بود؛ زیرا گاوها دوباره وارد بازار شده و قیمت ها را به سطح 1300 دلار رساندند. در واقع اتریوم در حالی به قیمت 1294 دلار رسید که یک روز قبل از آن 1248 دلار بود. بنابراین قیمت اتریوم به سطح مقاومت 1300 دلار نزدیک‌تر شده و 4 درصد نیز بالاتر از اوج قیمت در روز دوشنبه بسته شد.

در همین رابطه تحلیل تکنیکال نشان می‌دهد که احساسات صعودی قیمت مانند اتریوم پس از شکست سطح مقاومت 53.00 رخ داده است؛ به طوریکه در شامگاه روز سه شنبه شاخص در 53.75 دنبال شده و به نظر می‌رسد در حال حرکت به سمت سقف 55.00 حرکت کند. به گفته کارشناسان اتریوم احتمالاً سطح 1300 دلار را باز پس می‌گیرد.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما