یاهو نیوز گزارش داد

تورم به داد بیت کوین بازان رسید/ رمز ارزها نفس کشیدند

تحلیل‌گران معتقدند قیمت بیت کوین در حالی به 17500 دلار رسیده که مهمترین مقاومت آن در روزها و هفته های آینده 18 هزار دلار است. اگر این مقاومت شکسته شود می توان انتظار شروع روند صعودی قیمت بیت کوین و متعاقب آن سایر رمزارزها را داشت.

تورم به داد بیت کوین بازان رسید/ رمز ارزها نفس کشیدند

به گزارش خبرنگار پول و سرمایه اقتصاد 100 - بیت کوین با افزایش 3.49 درصدی در روز سه شنبه و به موازات اخبار مرتبط با کاهش تورم در آمریکا به بالاترین سطح ماهانه خود رسید. در همین راستا، بیت کوین صبح سه شنبه در حدود 17500 دلار معامله شد، قیمتی که همانطور که گفته شد بالاترین سطح ماهانه را رد کرد.

در همین رابطه اتریوم با 3.80، دوج کوین با 1.95، کاردانو با 2.06 و سولانا با 3.80 درصد نیز تحت تاثیر کاهش نرخ تورم در آمریکا افزایش قیمت داشتند. به گزارش یاهو نیوز، نرخ تورم سالانه در ماه گذشته میلادی از 7.7 درصد به 7.1 درصد کاهش یافته که پایین‌ترین سطح از اواخر سال 2021 است. گفتنی است نرخ تورم در ماه ژوئن امسال به 9.1 درصد رسیده است.

تحلیل‌گران معتقدند قیمت بیت کوین در حالی به 17500 دلار رسیده که مهمترین مقاومت آن طی روزها و هفته های آینده 18 هزار دلار است. اگر این مقاومت شکسته شود می توان انتظار شروع روند صعودی قیمت بیت کوین و متعاقب آن سایر رمزارزها را داشت. با این حال گفتنی است هنوز قیمت‌ها با اوج ارزش بیت کوین فاصله زیادی دارد. به طوریکه در آبان سال گذشته قیمت بیت کوین 68789 دلار بوده و ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال نیز در حدود 3 تریلیون دلار بود. اما اکنون قیمت بیت کوین در کانال 17 هزار دلاری و ارزش کل بازار نیز حدود 850 میلیارد دلار است.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما