20 هزار دلار مقصد بعدی بیت کوین/ بازار از شر FTX رها شد؟

برای حرکت در مسیر صعودی بیت کوین ابتدا باید مقاومت 17400 و 17600 دلار را شکسته و بعد به سرعت به سمت 19 هزار دلار برود. یکی دیگر از تحلیل گران بازار می‌گوید مقاومت مهم و قدرتمند برای بیت کوین 18500 دلار است. هر چند بسته شدن روزانه قیمت بالای 17167 یک مایه امیدواری مهم محسوب می‌شود.

20 هزار دلار مقصد بعدی بیت کوین/ بازار از شر FTX رها شد؟

به گزارش سر ویس پول و سرمایه اقتصاد 100- قیمت بیت کوین در روز دوشنبه پس از نوساناتی که داشت کانال 17 هزار دارد را حفظ کرده و در نهایت با 17060 معامله شد. این بالاترین میزان جهش بیت کوین در طول سه هفته گذشته بوده و یک پیام دلگرم کننده نیز به معامله گران و سرمایه گذاران می‌دهد. چرا که به نظر می رسد دیگر بازار  از پیامدهای ناشی از ورشکستگی صرافی FTX رها شده باشد.

در همین رابطه برخی تحلیل گران مقصد بعدی بیت کوین را 20 هزار دلار می‌دانند. البته در این میان برخی کارشناسان معتقدند که در این مسیر مقاومت‌های وجود دارد ولی قطعاً بیت کوین به آرامی در حال افزایش قیمت است. مایکل ون دی پوپ از تحلیل گران مشهور ارزهای دیجیتال معتقد است که برای حرکت در مسیر صعودی بیت کوین ابتدا باید مقاومت 17400 و 17600 دلار را شکسته و بعد به سرعت به سمت 19 هزار دلار برود. یکی دیگر از تحلیل گران بازار می‌گوید مقاومت مهم و قدرتمند برای بیت کوین 18500 دلار است. هر چند بسته شدن روزانه قیمت بالای 17167 یک مایه امیدواری مهم محسوب می‌شود.

با تمامی این تحلیل و گمانه‌زنی‌ها همه نگاه‌ها به سهام ایالات متحده آمریکا دوخته شده است. البته بازارهای آسیایی روز دوشنبه را قدرتمند آغاز کردند به طوریکه بورس هنگ کنگ با 4.5 درصد افزایش و بورس شانگهای نیز با 1.5 درصد افزایش هفته کاری خود را آغاز کردند. از سوی دیگر شاخص دلار آمریکا (DXY) به پایین‌ترین حد خود در 5 ماه گذشته رسیده و همین امر نیز می‌تواند برای جهش قیمت بیت کوین یک امتیاز محسوب شود.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی شما از قیمت خودرو در هفته های پیش‌رو چیست؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما