ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در فن نما، بی‌نظیر است

اقتصاد100- رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی ریاست جمهوری و مشاور رییس بنیاد ملی نخبگان تأکید کرد: ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در فن نما، بی‌نظیر است و این پتانسیل وجود دارد که فن‌نما با استفاده از ظرفیت خواهرخواندگی اصفهان با شهرهای بزرگ دنیا، به برند ملی و رویداد بین‌المللی تبدیل شود.

ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در فن نما، بی‌نظیر است
به گزارش گروه ویترین؛ شقایق حق‌جوی جوانمرد گفت: عملکرد شهرداری اصفهان در برپایی نمایشگاه فن‌نما و دقت در پیدا کردن شکاف‌های فناوری، یافتن نیازهای فناورانه و نوآوری‌های لازم برای ارتقای مجموعه شهری، قابل توجه است.
وی با ابراز خوشحالی و افتخار از حضور در رویداد فن نما در اصفهان، شهر علم، فناوری، هنر و خلاقیت ادامه داد: ظرفیت‌هایی که در نمایشگاه فن‌نما مشاهده کردم، باعث امیدواری است.
حق‌جوی جوانمرد درمورد وجه تمایز فن‌نما از سایر نمایشگاه‌های حوزه فناوری توضیح داد: نکته‌ای که فن‌نما را از سایر نمایشگاه‌ها متمایز می‌کند، این است که همه ظرفیت‌های نوآوری و فناوری استان دور هم جمع شده‌اند که این موضوع باعث همدلی، هم‌افزایی و مجموعه‌ای از اتفاقات مثبت بین بازیگران زیست‌بوم فناوری می‌شود.
وی ابراز امیدواری کرد: با استفاده از مجموعه‌ حمایت‌ها و ابزارهای معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بتوان به جریان نمایشگاه و اتفاقات پس از آن کمک و فضای فناوری کشور را غنی تر نمود.
بازدید از این رویداد و حضور در پنل های گفت و گوی تخصصی و بازی ها و مسابقات برای عموم مردم آزاد می باشد و امروز 12 مهر ماه در ساعات بازدید 10 الی 18 آخرین فرصت استفاده از ظرفیت های ایجاد شده است.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما