طی احکام جداگانه از سوی مدیر عامل تاصیکو صورت پذیرفت:

اعضای جدید هیئت مدیره مس باهنر معرفی شدند

اقتصاد 100- طی احکام جداگانه از سوی دکتر نادری مدیرعامل تاصیکو آقایان صابری، فاضلی و صفابینش به عضویت در هیئت مدیره مس باهنر منصوب شدند.

اعضای جدید هیئت مدیره مس باهنر معرفی شدند

به گزارش گروه ویترین؛ دکتر حسین صابری متولد ۱۳۳۴ در کرمان است که در سال ۱۳۵۷ مقطع لیسانس را در مدرسه عالی مدیریت در رشته مدیریت بازرگانی و مالی گذرانده و در سال ۱۳۶۸مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت را در دانشگاه علوم پزشکی تهران به پایان رساند. وی اکنون دکترای مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی است.
وی در سال ۱۳۶۸ عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان شد، و از جمله سوابق اجرایی او می‌توان به شهرداری کرمان، استانداری اردبیل و لرستان، مدیرکلی بنیاد مسکن استان، مدیرعاملی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمان و مدیرعاملی موسسه خیریه مسجد و مجتمع رفاهی امام رضا (علیه‌السلام) اشاره کرد.

آقای دکتر صفابینش نیز متولد ۱۳۵۲ و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مهندسی متالورژی است و سوابق عضویت در هیئت مدیره و مدیر عاملی چندین شرکت دولتی و خصوصی را در کارنامه‌ کاری خود دارد.

آقای دکتر فاضلی دیگر عضو جدید هیئت مدیره مس دارای مدرک تحصیلی دکتری مهندسی صنایع لجستیک و زنجیره تامین از دانشگاه صنعتی امیرکبیر است و سوابق مدیر عاملی شرکت‌ کشتیرانی توکا مارین، شرکت بازرگانی آتیه تجارت نقش جهان، شرکت تعاونی کارکنان ملی فولاد و شرکت بازرگانی معادن و صنایع معدنی ایران را در کارنامه‌ فعالیتهای اجرایی خود دارد.

گفتنی است در جلسه ای که بصورت ویدئو کنفرانس، همزمان در صدرتامین و صنایع مس شهید باهنر در کرمان برگزار شد؛ دکتر نادری مدیرعامل تاصیکو اعضای جدید هیئت مدیره مس باهنر را معرفی و ضمن قدردانی از زحمات مهندس علینقی پور رئیس پیشین هیئت مدیره این شرکت ، دکتر صابری را بعنوان رئیس جدید هیئت مدیره مس شهید باهنر معرفی کرد .

بر اساس این گزارش آقایان دکتر مقصودی بعنوان عضو و دکتر ضیائی مدیرعامل مس باهنر نیز همچنان بعنوان نائب رئیس هیئت مدیره در این جمع حضور خواهند داشت.

گفتنی است پیش از این طی مراسمی در حاشیه جلسه مجمع عمومی مس از سال‌ها، حضور و همکاری مهندس علینقی‌پور در این شرکت تقدیر بعمل آمده بود.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما