مجمع عمومی عادی و فوق العاده داده پردازی ایران برگزار شد

اقتصاد100- مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت داده پردازی ایران برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 1401 و مجمع فوق العاده با حضور اعضای هیات مدیره و اکثریت سهامداران در روز چهارشنبه 3 خرداد برگزار شد.

مجمع عمومی عادی و فوق العاده داده پردازی ایران برگزار شد

به گزارش گروه ویترین؛ در این مجمع پس از قرائت گزارش هیئت مدیره توسط مدیر عامل و قرائت گزارش حسابرس و بازرس قانونی، صورت های مالی شامل: صورت وضعیت مالی، صورتحساب سود (زیان) ، صورت تغییرات حقوق مالکانه و صورت جریان وجوه نقد سال مالی منتهی به 1401/12/29 و عملکرد هیئت مدیره به اتفاق آرا به تصویب رسید. در ادامه هیئت رئیسه مجمع و مدیر عامل محترم شرکت به مدت 20 دقیقه به سوالات سهامداران حاضر در مجمع و سهامدارانی که به صورت آنلاین مجمع را دنبال می کردند، پاسخ داده و سپس کلیه معاملات مشمول ماده 129 طی سال مالی 1401، مورد تایید مجمع عمومی قرار گرفت و حسابرس مستقل، بازرس قانونی وعلی البدل و روزنامه کثیر الانتشار برای سال مالی 1402 نیز انتخاب شد.

گفتنی است در ادامه این مجمع مقرر شد، مبلغ 208 ریال سود به ازای هر سهم بین صاحبان سهام توزیع شود.

همچنین در مجمع فوق العاده شرکت داده پردازی ایران ، اصلاح مواد اساسنامه در دستور کار قرار گرفت و این تغییرات مطابق با مصوبه مورخ 1401/11/18 هیئت مدیره سازمان بورس اوراق بهادار به تصویب صاحبان سهام رسید.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما