نماینده استان خوزستان در اتاق اصناف ایران:

کسب وکارها در شهرهای کوچک رونقی ندارند/حمایتی از چرخه تولید نمی شود

اقتصاد 100- نماینده استان خوزستان در اتاق اصناف ایران، شهرستان ایذه گفت: رکود اقتصادی کسب وکارها را از رونق انداخته است و درآمدها بسیار ضعیف است.

کسب وکارها در شهرهای کوچک رونقی ندارند/حمایتی از چرخه تولید نمی شود

به گزارش گروه ویترین؛ نعمت اله مرادی افزود: در حال حاضر رکود در فضای اقتصادی کشور یک واقعیت است و این وضعیت در شهرهای کوچک بیشتر مشهود است و دولت باید برنامه برای خروج از شرایط رکود ارائه دهد.
وی تصریح کرد: رکود بازار بیشتر از همه فعالیت کسب وکارهای خرد را تحت تاثیر قرار داده و در شهرهای کوچک که مردم درآمد اندکی دارند و میزان بیکاری بسیار بالاست، رکود بازار ملموس تر است.
نائب رئیس اتاق اصناف ایذه اظهار کرد: معظل رکود در چرخه تولید نیز وجود دارد و چندسالی است که چرخه تولید خوابیده و حمایتی صورت نمی گیرد و تولیدکنندگان در شرایط اقتصادی کشور نیاز به حمایت دارند.
مرادی افزود: به عنوان نمونه یک کارخانه تولید میلگرد در ایذه تعطیل شد و در راستای حمایت از بخش تولید قصد راه اندازی مجدد این صنعت را داشتیم که برای اخذ وام و تامین سرمایه به قدری شرایط را برایشان سخت گرفتند که از ادامه فعالیت منصرف شد و دیگر کارگاه‌های تولیدی نیز توانایی پرداخت هزینه‌های خود را ندارند و اغلب در حال تعطیل شدن هستند.
نماینده اتاق اصناف ایران در شهرستان ایذه اظهارکرد: کسب وکارهای کوچک و متوسط به عنوان نیروهای پیش‌برنده اقتصاد، نقش بسزایی در بهبود فرصت‌های اشتغال، رونق صادرات و تقویت توسعه اقتصادی کشور دارند اما لازمه رسیدن به آن حمایت از کسب وکارهای خرد است.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما