رئیس اتاق اصناف ایران:

هیچ مماشاتی در مبارزه با فساد در اتاق اصناف نداریم

اقتصاد 100- رئیس اتاق اصناف ایران گفت: مبارزه با فساد در الویت کاری اتاق اصناف قرار دارد و با جدیت در این امر عمل کرده و هیچ مماشاتی نخواهیم کرد.

هیچ مماشاتی در مبارزه با فساد در اتاق اصناف نداریم
به گزارش گروه ویترین ؛ حسین طاهرمحمدی رئیس اتاق اصناف ایران در جریان سفر استانی خود به مازندران با هیات رئیسه اتاق اصناف قائم‌شهر و روسای اتحادیه‌های صنفی این شهرستان، دیدار کرد.

وی در این دیدار گفت: اصناف یکی از مهمترین اقشاری است که نقش،بسزایی در شکل گیری نظام و انقلاب داشت.

طاهرمحمدی افزود: نفش اصناف در دفاع مقدس و بلایا و حوادث و نیز ایام کرونا در کشور بر هیچ کسی پوشیده نیست.

رئیس اتاق اصناف ایران ، خاطرنشان کرد: من تمام دغدغه‌های اصناف کشور را قطعا به مسئولان بالادستی انعکاس می‌دهم.

این مسئول ادامه داد: اصناف در ایام کرونا زیان فراوانی را متحمل شدند و با همه مشکلات موجود اما پای نظام و ولایت ایستاده‌اند.

طاهرمحمدی بیان کرد: اصناف همواره با نظام همراه بودند و اجازه نمی‌دهند کسی به انقلاب، خدشه‌ای وارد کند و همواره یار و یاور انقلاب بوده و این مسئله بارها ثابت شده است.

وی عنوان کرد: بازار با اصول و مبانی دینی ما عجین است و در تمامی بازارهای ایران، مسجد و تکایا وجود دارد و اصناف همواره پای ارزش‌های انقلاب و رهبری ایستاده‌اند.

رئیس اتاق اصناف ایران اعلام کرد: بیش از ۳ میلیون واحد صنفی داریم که یک سوم جمعیت کشور را خانواده اصناف تشکیل می‌دهند‌.

این مسئول افزود: علیرغم این ظرفیت ها اما به جایگاه و دستاوردهای مطلوب دست نیافتیم چرا که از خود،  نگذاشتیم و لذا یکی از دغدغه‌های مهم فعلی، همین موضوع دو دوره‌ای ها در اصناف است و چرا باید چنین محدودیتی را برای اصناف بگذارند.

طاهرمحمدی گفت: رئیس جمهور بارها از اصناف تشکر کردند و بدنبال تسهیل در امور اصناف هستند اما کار در رده‌های پایین درست اجرا نمی‌شود و لذا مهمترین مشکل ما در اجرا است.

رئیس اتاق اصناف ایران عنوان کرد:  انتظار ما تسهیل در امور اصناف و اجرای درست امور در رده‌های پایین دستی است.

طاهرمحمدی اعلام کرد: علیرغم اینکه ما بسیار آورده ایحاد می‌کنیم اما نمی‌توانیم از حقوق خود دفاع کنیم چرا که متاسفانه وقتی میز ما وامدار دیگری است نمی‌توانیم مطالبه‌گری کنیم و هیات رئیسه کنونی بعد خدا تکیه گاهش جامعه صنفی است.

وی مطرح کرد: در خصوص کارتخوان‌ها باید بگویم که ما باید بدنبال راه اندازی بانک اصناف باشیم و کارتخوان‌ها را فعال خواهیم کرد.

رئیس اتاق اصناف ایران گفت: مبارزه با فساد در الویت کاری اتاق اصناف ایران قرار دارد و با جدیت در این امر عمل خواهیم کرد و هیچ مماشاتی نخواهیم کرد.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: یک کارشناس اقتصادی گفت: بر اساس قانون مالیات بر عایدی سرمایه اشخاص تجاری صاحبان مشاغل بابت…

اخبار سلامت

سینما در سینما