در دیدار مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان بارئیس هیئت امنای ستاد دیه کشور عنوان شد:

راهکارخالی شدن زندان ها اصلاحات اقتصادی است/ اهداف اقتصادی کشور در برنامه هفتم توسعه با تلاش محقق می شود

اقتصاد100- مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان گفت: زمانی که سکان مدیریت پالایشگاه اصفهان به اینجانب سپرده شد این پالایشگاه از نظر سود دهی رتبه سوم سود دهی بعد از پالایشگاه های نفت آبادان و تهران را داشت واکنون اصفهان رتبه اول سود دهی را در کشورداراست.

راهکارخالی شدن زندان ها اصلاحات اقتصادی است/ اهداف اقتصادی کشور در برنامه هفتم توسعه با تلاش محقق می شود

دکتر محسن قدیری افزود: معتقدیم هر چه  سود دهی یک واحد صنعتی افزایش یابد به مراتب کمک به مسئولیت های اجتماعی آن شرکت افزایش خواهد یافت‌.

وی با اشاره به اینکه راه رشد هر کشور بهره گیری از سرمایه گذاری، فناوری و مدیریت قوی است گفت:ما همه چیز در ایران داریم ولی مدیریت نداریم  و ایراد و مشکلاتی که در لایه های مختلف وجود دارد به دلیل عدم مدیریت است .

دکتر قدیری، با اشاره به اینکه نباید به این پست ها وابسته شد افزود:تا جایی که می توان باید در کمک به خلق اقدام کرد.

وی تصریح کرد:این نمی‌شود که مدیر باشیم ولی حواسمان به خانواده کارکنان مان نباشد،کارمند باید دغدغه خانه نداشته باشد ،اگر فقر باشد دین و ایمان می رود و در ثانی آسیب های اجتماعی بیشتر شده و منجر به پر شدن زندان ها میشود .

مدیر عامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان ادامه داد:از زمانی که به پالایشگاه اصفهان وارد شدم اولین اقدام مان این بوده که در پالایشگاه اصفهان برای رفاه خانواده های کارکنان از لحاظ مادی و معنوی قدم برداریم،در همین زمینه برای ارتقاء معنویت در شهرک شهید محمد منتظری شهید گمنام تدفین کردیم تا مردم و کارمندان در سایه سار شهداءزندگی کنند .

2

بایدبرای هر چیزی فکر و برنامه ریزی انجام شود تا انقلاب و نظام به پیشرفت برسد

دکتر قدیری، با اشاره به اینکه باید برای هر چیزی فکر و برنامه ریزی انجام شود تا انقلاب و نظام به پیشرفت برسد گفت: در پالایشگاه اصفهان ما برای همه طرح هایی که داشتیم راهکار پیش بینی کرده و برنامه ریزی انجام داده ایم تا بتوانیم به رتبه اول سود دهی برسیم .

وی ادامه داد: علاوه بر آن با به کار گیری فناوری های نوین توانسته ایم بسیاری از تحریم ها را خنثی نماییم که همه این ها با برنامه ریزی درست و مدیریت درکنار هم گام های پیشرفت را در پالایشگاه اصفهان را سبب شده اند.

در برنامه هفتم توسعه کشورباید با تلاش و کوشش اهداف اقتصادی را محقق کنیم

مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهانتاکید کرد: ان شالله کل ایران شاهد این برنامه ریزی باشند و اکنون که در برنامه هفتم توسعه قرارداریم،امیدواریم مسئولان فرصت ها را ازدست ندهند و با برنامه‌ریزی بتوانند اقتصاد کشور را پویا نمایند.

دکتر قدیری با ابراز تاسف از اینکه در شش برنامه توسعه اهداف اقتصادی محقق نشده اند افزود:اکنون که در برنامه هفتم توسعه کشور قرار داریم و درآن به بحث انرژی های تجدید پذیر تاکید شده است باید با تلاش و کوشش دراین مسیر گام برداریم چرا که دیگر کشورها دراین زمینه از ما جلوتر هستند اکنون امارت متحده عربی تولید ۲۰هزار مگاوات برق ازمحل انرژی های تجدید پذیر را در دستورکار دارد و ماباید از این نعمت های خدادادی درکشور بیشترین بهره برداری را نماییم.

مدیرعامل هلدینگ پترو پالایش اصفهان افزود:به دلیل عدم مدیریت های صحیح در کشور شاهد هستیم که بحث هایی دراین زمینه بر سر صندوق توسعه و بانک ها وجود دارد .

دکتر قدیری گفت: هلدینگ پترو پالایش اصفهان اما در این زمینه تولید هزار مگاوات برق انرژی خورشیدی درکشور را متقبل شده است تا بتوانیم برای پویایی اقتصاد کشور گام برداریم.

مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان،با اشاره به اینکه راهکار خالی شدن زندان ها اجرای اصلاحات اقتصادی درکشور است گفت: با درست شدن اقتصاد ایمان و اخلاق هم درست میشود .

وی هدف تشکیل شرکت های اقماری در کشور را حداکثر سازی سود عنوان کرد و افزود:  دنیای مادی که شامل اقتصاد و اسلام است باید با دنیای معنوی در یکجا قرارگیرند. اکنون معنویت در کشور وجود دارد ، اما اقتصاد نیست امسال ۱۳سال است که حضرت اقا نامگذاری سال ها را با شعار اقتصادی همراه کرده اند ؛  اگر به شکل واقعی عمل به این رهنمودها درکشور وجود داشت واجرایی و عملیاتی میشد حال مملکت این نبود.

3شهید رجایی در زمان مدیریتشان تا نیمه شب درس مدیریت تلمذ می کرد

سیداسدالله جولایی رئیس هیئت امنای ستاد دیه کشور که به همراه رییس ستاد استان اصفهان به دیدار مدیر عامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان آمده بود گفت:الان مدیریت ها با زمان شهید رجایی خیلی فرق دارد .در زمان دولت شهید رجایی ایشان یک لحظه هم در راه خدمت به مردم خواب نداشت و شب ها تا نیمه شب به همراه شهید باهنر،مقام معظم رهبری،آیت الله هاشمی رفسنجانی از محضر شهید بهشتی درس مدیریت تلمذ می کردند.

رییس ستاد دیه کشور گفت:در زمان شهید لاجوردی و آیت الله یزدی اقدامات خوبی برای اشتغال زایی زندانیان صورت گرفت افزود: آن زمان چند ساختمان که از ساواک باقی مانده بود تبدیل به کارگاه های جوراب بافی،خیاطی و غیره شد تا برای زندانیان اشتغالزایی شود.

نمونه ای از عدم مدیریت ها در کشور این است که هیچ ضابطه ای برای تربیت دانشجویان نداریم

وی با اشاره به اینکه در اصفهان هم اقدمات خوبی در راستای اشتغال زایی زندانیان انجام شده ودرحال انجام است گفت:اتفاقات بسیار خوبی را می توان انجام داد اما همه چیز منوط به مدیریت است.

جولایی ادامه داد:متاسفانه  نمونه ای از همین عدم مدیریت ها به ترتبیت دانشجویان برمی گردد،اینکه ما هیچ ضابطه ای در کشور در راستای تربیت دکتر و مهندس نداریم و کارشناس در رشته های مختلف داریم.ما این مسئله را بارها به مسولان دانشگاه ها تذکر دادیم که نفع این همه رشته در دانشگاه ها چیست ، نفع این همه تحصیلکرده در سراسر کشور که بیکار هستند چیست؟

با اصلاح قانون بیمه شخص ثالث درکشور۴۰۰هزار راننده از بند زندان رهایی یافتند

رئیس هیئت امنای ستاد دیه کشور با اشاره به اینکه ایت الله لاجوردی زمانی اشاره داشتند که در بند های زندان کسانی هستند که گناهی ندارند و به دلیل مشکلات مالی در بند هستند افزود:نتیجه این شد که ستاد دیه تشکیل و پایه گذاری گردید،الان بیش از ۱۶۰هزار زندانی جرایم غیرعمد آزاد شدند.

وی تاکید کرد: با آسیب شناسی که برای تصادفات کردیم متوجه شدیم هر تصادفی اتفاق می افتد راننده  در زندان و خانواده مرحوم و مصدوم بی پناه هستند لذا در نشست با حقوقدانان متخصص به این نتیجه رسیدیم که  قانون بیمه اجباری شخص ثالث که قبل از انقلاب تصویب شده دارای نواقصی است که باطی فراز و نشیب های بسیاردراردیبهشت سال ۱۳۹۵ این قانون اصلاح شد واکنون همه رانندگان ازآن بهره مند هستند و اگر این قانون اجرا نمیشد اکنون ۴۰۰هزار راننده در زندان ها محبوس بودند .

سیداسدالله جولایی رئیس هیئت امنای ستاد دیه کشور در پایان این نشست از اقدامات پالایشگاه اصفهان به جهت برگزاری جشن گلریزان برای آزاد سازی تعداد زیادی از زندانیان که به آغوش خانواده های خود بازگشتند قدر دانی نمود.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما