فغانی باعث حذف عراق از جام ملت های آسیا شد؟

اقتصاد 100 - داور ایرانی جام ملت های آسیا را بهم ریخت.

فغانی باعث حذف عراق از جام ملت های آسیا شد؟

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، در سومین بازی از مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا دو تیم اردن و عراق در ورزشگاه بن خلیفه به مصاف یکدیگر رفتند. نیمه اول بازی، دو تیم در شرایطی که در ۴۵ دقیقه نخست جدال سخت و دشواری داشتند، النعمت مهاجم اردنی‌ها در دقیقه ۴۵+۱ موفق شد دروازه جلال حسن عراق را باز کند.

نیمه دوم با فشار بی امان عراقی‌ها آغاز شد و حملات بازیکنان عراق تاجایی ادامه داشت که  سعد ناطق مدافع پیشتاخته عراقی‌ها در دقیقه ۶۸ دروازه اردن را باز کرد و تنها ده دقیقه بعد، آیمن حسین مهاجم قهار و گلزن عراقی‌ها برای دومین بار دروازه اردن را باز کرد و خودش را شش گله کرد.

در شرایطی که حسین مشغول خوشحالی بود، علیرضا فغانی به دلیل خوشحالی آیمن، علیرضا فغانی او را از زمین بازی اخراج کرد تا عراق در طی ۱۳ دقیقه پایانی، با ده بازیکن کار بسیار سختی داشته باشد.

فشار اردن هر لحظه بیشتر می‌شد، اما ده نفره شدن عراقی‌ها، کار دست شاگردان کاساس داد؛ در دو دقیقه ۹۰+۵ و ۹۰+۷ العرب و رشدان دو مرتبه دروازه جلال حسن را باز کردند تا نمایشگر ورزشگاه نتیجه ۳-۲ به سود اردن را نمایش دهد. با این پیروزی اردن موفق شد به هشت تیم برتر آسیا اضافه شود و در مرحله یک چهارم نهایی با تاجیکستان رودررو خواهد شد.

در این بازی فغانی با سوت های عجیب خود علیه عراق باعث شد تا روند بازی به سود اردن برگردد.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما