افزایش شمار مجروحان نظامیان آمریکایی در حمله پهپادی

مقامات آمریکایی اعلام کردند که شمار مجروحان نظامیان این کشور در حمله پهپادی به پایگاهی در اردن به ۳۴ نفر افزایش یافته است.

افزایش شمار مجروحان نظامیان آمریکایی در حمله پهپادی

به گزارش اقتصاد100، فارس به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از یک مقام آمریکایی از افزایش شمار مجروحان حمله پهپادی به پایگاه نظامیان این کشور در اردن خبر داد.

براساس این گزارش، ۳۴ نظامی آمریکایی در این حمله مجروح شده‌اند.

پیش از این گفته شده بود که دست کم ۳۰ نظامی آمریکایی مجروح و سه نفر دیگر نیز کشته شده اند.

یک مقام آمریکایی دیگر نیز به شبکه الجزیره گفته که واشنگتن در حال کار برای شناسایی گروههای مسلحی است که به نیروهای آمریکایی در اردن حمله کرده‌اند.

مقام‌های نظامی آمریکا یکشنبه شب به وقت تهران گفتند که سه نظامی این کشور در حمله شبانه پهپادی به یک پایگاه آمریکا در اردن کشته و تعدادی از پرسنل نظامی نیز زخمی شدند.

سنتکام (فرماندهی مرکزی آمریکا) یکشنبه شب در بیانیه‌ای تایید کرد که در حمله یک فروند پهپاد به پایگاهی در شمال شرقی اردن، سه نظامی کشته و ۲۵ پرسنل این کشور زخمی شدند.

سی‌ان‌ان نوشت‌که مشخص نیست که چرا پدافند هوایی در رهگیری پهپاد شکست خورده است. جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا تلاش کرد حمله به نیروهای آمریکایی را به گروه‌های تحت حمایت ایران نسبت دهد، اما اذعان کرده که واشنگتن هنوز در حال گردآوری اطلاعات در خصوص این حمله است.

پایان پیام/م

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

پیش بینی می کنید در سال 1403 کدامیک از بازارهای زیر با نوسانات کمتر قیمتی روبرو شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما