یحیی نکونام را ادب کرد / پاسخ سرمربی پرسپولیس به سرمربی استقلال چه بود؟

اقتصاد 100 - سرمربی پرسپولیس بحث با نکونام را تمام کرد.

یحیی نکونام را ادب کرد / پاسخ سرمربی پرسپولیس به سرمربی استقلال چه بود؟

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری پس از بازی با صنعت نفت حضور پیدا کرد و در مهمترین بخش صحبت‌هایش اعلام کرد بحث با جواد نکونام را ادامه نمی‌دهد.

گیر اتفاقات بازی افتادیم

نتیجه بازی، نتیجه‌ای نبود که انتظارش را داشتیم. خوب شروع کردیم، ولی در انتقال از دفاع به حمله حریف گل خوردیم. تیم نفت آبادان در فاز حمله بازیکنان باکیفیتی دارد و توانستند با سرعت دادن به بازی به گل برسند. در نیمه دوم تسلط خوبی داشتیم و توانستیم دو گل بزنیم. تا ثانیه آخر برنده بودیم که متاسفانه گیر اتفاقات بازی افتادیم. تیم‌شان سه چهار بار بیشتر سمت دروازه ما نیامد ولی دو بار گل خوردیم.

شاید یک بازنگری در سیستم دفاعی‌مان باید داشته باشیم. باید تمرکز دفاعی بیشتری داشته باشیم. از آن طرف در بحث گلزنی مشکل داریم و کیفیتی که باید در خط حمله داشته باشیم نداریم و این کار را سخت می‌کند. اینکه در هر بازی هفت، هشت موقعیت گل داشته باشیم و دو تایش گل شود کار را سخت می‌کند. این وضعیتی است که وجود دارد و موجودی ماست. باید بیشتر تمرین و تلاش کنیم که این مسئله را پوشش دهیم.

صحنه‌های داوری و عملکرد داور؟

به نظرم صحنه‌ای که گل خوردیم توپ از خط رد نشد، ولی در هر صورت صحنه راحتی نبود برای قضاوت. در مجموع آقای صفایی قضاوت خوبی داشتند و شاید کارشناسان بتوانند بهتر جواب بدهند، اما آن چیزی که خودم دیدم، از خط دروازه توپ را دور کرد و رد نشد.

بحث با نکونام را همین‌جا تمام می‌کنم

شروع‌کننده قضیه ایشان بود و من جواب کسی که بلد نیست و هنوز یاد نگرفته به بزرگترش احترام بگذارد را نمی‌دهم. همین جا موضوع را تمام شده می‌دانم. امیدوارم که فوتبالی‌ها بتوانند یاد بگیرند که احترام بگذارند. این موضوعی است که باید خیلی به آن توجه کرد. موضوعی که در فوتبال ما کمتر به آن پرداخته شد.

انتهای پیام/

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما