جانشین دخه‌آ یک گلر سیاهپوست است !!

اقتصاد 100- آندره اونانا با پیوستن به منچستریونایتد دوباره شاگرد اریک تن هاخ می شود.

جانشین دخه‌آ یک گلر سیاهپوست است !!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، آندره اونانا، دروازه بان کامرونی اینتر به زودی در انتقالی به ارزش حدود 55 میلیون یورو و به عنوان جانشین داوید دخیا راهی منچستریونایتد خواهد شد.

اینتر و منچستریونایتد بر سر انتقال آندره اونانا به اولدترافورد به توافق کلی رسیدند و معامله روز شنبه نهایی می شود. اینتر از این انتقال 50 میلیون یورو کسب می‌کند که این رقم با پاداش‌های در نظر گرفته شده قابل افزایش خواهد بود.

فابریتزیو رومانو نیز گزارش داد مشکلی در مذاکرات شیاطین سرخ و نراتزوری وجود ندارد و توافق نهایی به زودی حاصل خواهد شد. دو باشگاه بر سر ارقام ثابت و متغیر انتقال اونانا که 50 میلیون یورو به علاوه 5 میلیون یورو پاداش است، تقریبا به توافق رسیده‌اند و برای تکمیل معامله فقط توافق بر سر شرایط پرداخت مانده است.

باشگاه انگلیسی با اونانا نیز به توافق شخصی رسیده و او پس از حضور در تست‌های پزشکی، قراردادی 4 ساله با قابلیت تمدید برای سال پنجم امضا خواهد کرد. دستمزد دروازه بان 27 ساله کامرونی پس از پیوستن به یونایتد نیز دو برابر دستمزد سه میلیون یورویی او در باشگاه ایتالیایی خواهد شد.

گفتنی است اونانا که پس از اتمام قراردادش با آژاکس در تابستان 2022 به صورت رایگان به اینتر پیوست، در 41 بازی برای افعی‌ها آمار 19 کلین شیت و 36 گل خورده را به ثبت رساند. دروازه بان سابق آکادمی بارسلونا دو قهرمانی در سوپرکاپ و کوپا ایتالیا و یک نائب قهرمانی در لیگ قهرمانان را با لباس نراتزوری تجربه کرد.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما