بانک‌دار قطری شکست خورد / یونایتد در آستانه فروش به یک ثروتمند منچستری !

اقتصاد 100- رتکلیف، مالک INEOS و متولد شهر منچستر طی یک پروسه 5 ماهه با شیخ جاسم بین حمد آل ثانی، بانکدار قطری برای خرید باشگاه منچستریونایتد به رقابت پرداخت. این دو تا کنون 3 پیشنهاد مختلف برای خرید باشگاه شهر منچستر ارائه کرده اند.

بانک‌دار قطری شکست خورد / یونایتد در آستانه فروش به یک ثروتمند منچستری !

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، آنگونه که نشریه سان گزارش داده، گلیزرها سرانجام تصمیم نهایی خود را اتخاذ کرده اند و آن را طی چند روز آینده به صورت رسمی اعلام می کنند. به ادعای این رسانه انگلیسی رتکلیف فرد مورد نظر گلیزرهاست و به این ترتیب پرونده انتقال یونایتد به قطری ها را باید بسته شده بدانیم.

همانطور که قبلاً گزارش شده بود، دو نفر از اعضای خانواده گلیزر - جوئل و اورام - نمی خواهند سهام خود را بفروشند و به عنوان بخشی از گروه مالکیت در یونایتد باقی خواهند ماند. 4 خواهر و برادر دیگر خانواده اما سهام خود را خواهند فروخت.

اگرچه پیشنهاد قطری ها (حدود 5 میلیارد پوند) بیشتر از رتکلیف بود اما پیشنهاد این سرمایه گذار انگلیسی جامع تر و آینده ای بهتر دارد و نظر گلیزرها را به خود جلب کرده است.

در صورت نهایی شدن این انتقال 50 درصد سهام یونایتد به رتکلیف واگذار خواهد شد و به این ترتیب می توان انتظار تحولاتی مهم را داشت. از مهمترین این تحولات می توان به افزایش چشمگیر بودجه نقل و انتقالات و فراهم شدن حداکثری منابع مالی برای ارتقاء ورزشگاه و زمین تمرین تیم اشاره کرد.

انتهای پیام/

منبع : the sun

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما