توصیه‌های مهم فرهاد مجیدی پیش از قرارداد با عربستانی‌ها

اقتصاد 100- اگر اتفاق خاصی رخ ندهد قرارداد فرهاد مجیدی سرمربی ایرانی باشگاه اتحاد کلبا امارات در چند روز آینده تمدید می‌شود. هرچند هنوز ۶ هفته تا پایان این فصل از مسابقات لیگ ادنوک امارات باقی مانده و تیم اتحاد کلبا هم در رده هشتم جدول قرار دارد اما مدیران این باشگاه حمایت کاملی از مربی ایرانی خود داشته‌اند.

توصیه‌های مهم فرهاد مجیدی پیش از قرارداد با عربستانی‌ها

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، «محمد مطر الزعابی» نایب رئیس باشگاه اتحاد کلبا در تازه ترین گفتگوی خود فاش کرد که قرارداد مجیدی در آستانه تمدید است و این اتفاق طی هفته جاری رخ می‌دهد.

نایب رئیس باشگاه اماراتی البته از فرهاد مجیدی و سیاست‌هایش در این تیم هم تعریف و تمجید کرد. الزعابی با اشاره به اعتقاد فرهاد مجیدی به بازیکنان جوان و داخلی امارات گفت: اگر بازیکنان داخلی خودمان مورد توجه قرار بگیرند، کمتر از بازیکنان خارجی نخواهند بود.

وی ادامه داد: تیم ما خوش شانس است که یک مربی مثل فرهاد مجیدی را به دلیل علاقه زیادش به بازیکن داخلی در اختیار دارد.

نایب رئیس باشگاه اتحاد کلبا همچنین با اشاره به معرفی بازیکنان جدید و جوان در این تیم زیر نظر مربی ایرانی گفت: فرهاد مجیدی همیشه به ما توصیه می‌کند که همه بازیکنان داخلی را حفظ کنیم چون او روی این نفرات جوان حساب می کند.

مجیدی فصل گذشته با تیم استقلال تهران در لیگ برتر ایران به عنوان قهرمانی رسید؛ آنهم بدون آنکه شکستی را متحمل شود. مجیدی سپس گام در راهی ناشناخته گذاشت و با قبول هدایت تیم اتحاد کلبا و ریسک بزرگ، به مربی لژیونر ایران تبدیل شد.

انتهای پیام/

منبع : مهر

وبگردی

ارسال نظر

 
.
باز