این تاجر میلیاردر ایرانی در آستانه خرید یک باشگاه خارجی است !

اقتصاد 100- تاجر ایرانی در آستانه خرید یک باشگاه برزیلی است؛ آنهم در شرایطی که چند سال پیش حکم بازداشت او در برزیل صادر شده بود.

این تاجر میلیاردر ایرانی در آستانه خرید یک باشگاه خارجی است !

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، کیا جورابچیان نامی شناخته شده در بین هواداران فوتبال برزیل است. این تاجر ایرانی در اواسط دهه ۲۰۰۰ میلادی مسئولیت سرمایه گذاری شرکت MSI در باشگاه کورینتیانس برزیل را برعهده داشت.

این سرمایه‌گذاری ابتدا با قهرمانی این تیم در لیگ برزیل در سال ۲۰۰۵ رسید اما سرانجام خوشی نداشت چرا که پای پلیس به پرونده‌های پولشویی و فساد مالی به باشگاه کورینتیانس باز شد و در نهایت تیم به سری B برزیل سقوط کرد. در همان زمان بعضی از رسانه‌ها گزارش دادند پلیس حکم بازداشت جورابچیان را به خاطر این پرونده‌ها صادر کرده است اما این تاجر ایرانی از برزیل خارج شده بود.

با این حال و با گذشت بیش از ۱۶ سال، جورابچیان در حال بازگشت به برزیل و خرید یک باشگاه دیگر است. این خبری است که «رافائل ریس» ستون نویس UOL آن را منتشر و اعلام کرد که کیا در حال بررسی امکان خرید یک تیم برزیلی است. هنوز مشخص نیست که تاجر ایرانی به دنبال کدام تیم است و قصد دارد چه مبلغی را برای خرید اختصاص بدهد.

جورابچیان همچنین مدیر برنامه بازیکنان سرشناسی چون «کارلوس توس» آرژانتینی بوده است. او ارتباط نزدیکی با بعضی از باشگاه‌های انگلیسی دارد و همکاری‌هایی در زمینه جابجایی و جذب بازیکن با این باشگاه‌ها داشته است.

انتهای پیام/

منبع : مهر

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما