از چاله به چاه / ۱۸ میلیارد بدهی جدید از راه رسید !

اقتصاد 100- پرسپولیس باید حدود ۱۸ میلیارد تومان به صندوق کار آفرین امید بدهد. پولی که در این ایام برای این باشگاه کم نیست و باید دید رضا درویش این چالش را چطور می خواهد مدیریت کند.

از چاله به چاه / ۱۸ میلیارد بدهی جدید از راه رسید !

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، در چند روز گذشته به دلیل پرداخت بدهی باشگاه استقلال به استراماچونی خبرهای زیادی منتشر شده و مسئولان این باشگاه هم در مورد این بدهی که بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان است صحبت‌های خود را مطرح کرده‌اند. یکی از مواردی که استقلالی‌ها به آن اشاره کرده‌اند این بوده که دولت در بحث پرداخت پول کالدرون به باشگاه پرسپولیس کمک کرده و اکنون استقلالی‌ها هم انتظار دارند این کمک به این مجموعه شود تا این باشگاه از خطر محرومیت و جریمه‌های سنگین تر نجات پیدا کند.البته که محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور هم اعلام کرد به این باشگاه کمک خواهند کرد.

 مسئله اما اینجاست که برخلاف تصور اینکه در زمان پرداخت باشگاه پرسپولیس به کالدرون دولت به طور مستقیم به این باشگاه کمک کرده باید به این اشاره کرد که در آن مقطع مجید صدری سرپرست وقت باشگاه پرسپولیس توانست با کمک رایزنی‌هایش در دولت از صندوق کارآفرین امید وام دریافت کند تا از این طریق پول کالدرون را بدهد.

در آن زمان باشگاه پرسپولیس که وامی ۲۰ میلیاردی گرفته بود متعهد شده بود که آن را برگرداند اما به دلیل عدم برگشت این پول به صندوق مربوطه، مسئولان صندوق کارآفرین امید با حکم قضایی همین چند روز قبل باز هم حساب تازه باز شده پرسپولیس را بستند و بار دیگر این باشگاه به مشکل حساب بسته خورد است.مسئولان این باشگاه که به زحمت فراوان توانسته بودند حساب خود را باز کنند و در پی آن هفته گذشته هم به اعضای تیم پرداختی داشتند فقط ۲۴ ساعت رنگ خوشی را دیدند و فردای آن روز با شکایت این صندوق حسابشان بسته شد.

اکنون پرسپولیس باید حدود ۱۸ میلیارد تومان به این صندوق بدهد. پولی که در این ایام برای این باشگاه کم نیست و باید دید رضا درویش این چالش را چطور می خواهد مدیریت کند.

انتهای پیام/

منبع : آنا

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما