وقتی بازیکن فقط به فکر حساب بانکی‌اش است بهتر از این نمی‌شود !

اقتصاد 100- پیشکسوت پرسپولیس گفت: بازیکنان و مربیان فقط به دنبال این هستند که حساب بانکی‌شان پر شود و هیچ کدام تعصبی برای تیمشان ندارد.

وقتی بازیکن فقط به فکر حساب بانکی‌اش است بهتر از این نمی‌شود !

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، وحید قلیچ درباره شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: پرسپولیس اصلاً خوب بازی نکرد، در حالی‌که کادر فنی سپاهان به بهترین شکل تمام بازیکنان پرسپولیس را آنالیز کرده بود و می‌دانست از این دیدار چه می‌خواهد. مربی بزرگ همین است و در بزرگترین بازی‌ها می‌تواند کارایی خودش را نشان بدهد که توانست تا حدود زیادی سپاهان را به سوی قهرمانی سوق دهد.

وی ادامه داد: مربیان و کادرفنی پرسپولیس فقط بلد هستند حرف بزنند و ادعا کنند. پرسپولیس با این تیم کهکشانی در ورزشگاه آزادی با ۲ گل باخت. در نیمه اول هم هیچ آفسایدی نبود و گل سپاهان صحیح و بسیار تاکتیکی به ثمر رسید. فوتبال همین است و زمانی که بازیکنان مغرور می‌شوند، این اتفاق هم رخ خواهد داد که در زمین خودی شکست بخورید. یک بازی را در اصفهان پیروز شدند و علیرضا بیرانوند به آن شکل برای سپاهانی‌ها کری می‌خواند.

پرسپولیس مقابل سپاهان حرفی برای گفتن نداشت

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: این فصل پرسپولیس تیم خیلی خوبی داشت و باید بهتر از این این عمل می‌کرد، اما در بازی مقابل سپاهان حرفی برای گفتن نداشت. بازیکنان و مربیان فقط به دنبال این هستند که حساب بانکی‌شان پر شود و هیچ کدام تعصبی برای تیمشان ندارد.

کارشناس فوتبال افزود: در دیدار با سپاهان گرفتن یک امتیاز هم از نان شب برای پرسپولیس واجب‌تر بود تا خود را در کورس قهرمانی نگه دارند. در نهایت آن‌ها مقابل حریف مستقیم خودشان شکست خوردند تا با ۴ امتیاز اختلاف با سپاهان رده دوم جدول را هم از دست بدهند و برای رسیدن به قهرمانی لیگ یرتر کارشان سخت‌تر شود.

قلعه‌نویی با کسی تعارف و شوخی ندارد

قلیچ تصریح کرد: سپاهان با این پیروزی روحیه و انگیزه لازم را برای ادامه مسابقات لیگ برتر به دست آورد تا در ۷ هفته باقی مانده به بهترین شکل به سمت قهرمانی حرکت کند. آن‌ها کار آسانی برای قهرمانی خواهند داشت.

پیشکسوت فوتبال درباره سرمربیگری امیر قلعه نویی در تیم ملی فوتبال ایران گفت: قلعه‌نویی حقش بود، چون چندین سال است که در تیم‌های مختلف زحمت می‌کشد و بازیکنان خوبی را به تیم ملی معرفی کرده است. مربیان ایرانی که می‌توانستند سکان هدایت تیم ملی فوتبال را برعهده بگیرند، علی دایی و قلعه‌نویی بودند. قلعه‌نویی با کسی تعارف و شوخی ندارد، بازیکنان از او حساب می‌برند و می‌تواند تیم ملی را اداره کند.

وی خاطرنشان کرد: تیم ملی در جام ملت‌ها کار سختی را پیش رو دارد و باید طوری بازی کند که ایرانی‌ها از موفقیت این تیم خوشحال شوند. بازیکنان خوبی در تیم ملی داریم که می‌توانند در این میدان بزرگ زیر نظر امیر قلعه نویی موفقیت چشمگیری داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع : میزان

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : برای خرید طلا چند انتخاب دارید؛ خرید زیورآلات طلا مانند النگو، گردنبند و...، خرید سکه، خرید…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز