همیشه از مردم طلبکاراند !

اقتصاد 100- در کشاکش بحث‌ها در مورد انتخاب و معرفی سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران، مهدی تاج بار دیگر در رسانه‌ها حضوری پررنگ پیدا کرده و مطالبی به زبان می‌آورد که بعضا جای تعجب دارد. به عنوان مثال دیروز جمله‌ای از قول او رسانه‌ای شد که سر و صدای زیادی به پا کرد. رئیس فدراسیون فوتبال گفته: «نباید یک ویلموتس جدید بسازیم» و بعد در توضیح این ماجرا اضافه کرده: «ما نمی‌توانیم روی طلب‌مان از فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا حساب کنیم و دنبال مربی باشیم. فدراسیون منابع خاص خود را برای پیدا کردن یک سرمربی خوب دارد که اگر منابع پیدا نشد، مشکلاتی مثل پرونده ویلموتس، استراماچونی و کالدرون پیش نیاید. همین الان استقلال درگیر پرونده استراماچونی است. ما باید جلوی این را بگیریم و متاسفانه حتی خود سرمربی هم نخواهد، افرادی در داخل کشور هستند که این خط را می‌دهند که مربی یا بازیکن یکطرفه فسخ کند. قوانین فیفا نیز به سود بازیکن و مربی است و ما مجبور به پرکردن اظهارنامه‌هایی شده‌ایم.»

همیشه از مردم طلبکاراند !

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، نوع جملات تاج طوری است که انگار فسخ یکطرفه قرارداد ویلموتس و تحمیل خسارت چند میلیون یورویی به فوتبال ایران، در اثر اشتباه «مردم» رخ داده و هواداران فوتبال نباید مرتکب این خطا می‌شدند.

این در حالی است که در مورد تک‌تک مربیان و بازیکنان فسخ کرده و شاکی، دقیقا مدیرانی که قرارداد بستند و به تعهدات خود عمل نکردند مقصر هستند. اگر تحریم وجود دارد، اگر پول نیست، اگر قوانین طوری تنظیم شده‌اند که مربی یا بازیکن با کوچک‌ترین دیرکرد می‌تواند قراردادش را فسخ کند و کل پولش را بگیرد، همه اینها را مدیران مورد نظر باید بدانند و موقع عقد قرارداد در نظر بگیرند.

اگر نمی‌توانید به موقع پول بدهید، لزومی ندارد مربی خارجی بیاورید و غرامت هنگفت به فوتبال ایران تحمیل کنید. البته که انتخاب مربی خارجی باکیفیت بهتر است، اما اگر قرار باشد او وسط کار ول کند و برود، چنین انتخابی غیر از زیان مالی و فنی چیز دیگری ندارد. ویلموتس‌ها را شما مدیران می‌سازید آقای تاج؛ بیهوده از موضع دانای کل و منتقد بی‌طرف سخن نگویید!

انتهای پیام/

منبع : دنیای اقتصاد

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما