بدهی خارجی به نفع هیچکس نیست!

اقتصاد 100- نایب ریس کنفدراسیون فوتبال آسیا در مذاکره‌ای که با مدیران کنفدراسیون فوتبال آسیا داشت، اعلام کرد باشگاه استقلال در تلاش برای پرداخت بدهی استراماچونی است و این موضوع نباید بهانه‌ای برای عدم صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه استقلال شود.

بدهی خارجی به نفع هیچکس نیست!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، در دوره قبل لیگ قهرمانان آسیا علاوه بر استقلال مجوز حرفه‌ای تیم‌های پرسپولیس و گل گهر هم تایید نشد و این دو تیم هم شانس حضور در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا را از دست دادند.

باشگاه استقلال ۵۵۰ هزار دلار از کنفدراسیون فوتبال آسیا طلب کار است و مهدی تاج تلاش می‌کند با آزاد کردن این درآمد به باشگاه استقلال برای تسویه حساب با استراماچونی کمک کند. جالب اینجاست به بهانه تحریم‌ها نه تنها درآمد باشگاه‌های ایرانی بلکه سال‌هاست درآمد فدراسیون فوتبال ایران نزد کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا مسدود شده است.

فیفا پیش تر اعلام کرده بود، باشگاه‌ها و فدراسیون‌های ملی نمی‌توانند برای پرداخت بدهی روی درآمدهای خود نزد فیفا حساب باز کنند. این هشدار نه تنها خطاب به ایران بلکه جهانی بود.

رئیس فدراسیون فوتبال برای لغو ابطال مجوز کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال و هم چنین بازگشت تیم‌های ایرانی به لیگ قهرمانان آسیا تلاش زیادی کرد اما تیم‌های استقلال و پرسپولیس در صورتی به لیگ قهرمانان بر می‌گردند که علاوه بر کسب سهمیه مجوز حرفه‌ای کسب کنند و یکی از شروط اصلی کسب مجوز نداشتن بدهی خارجی است که فعلا باشگاه استقلال با این مشکل درگیر است.

انتهای پیام/

منبع : خبر ورزشی

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما