ساپینتو به سرنوشت استراماچونی دچار خواهد شد؟

اقتصاد 100- عدم پرداخت حق و حقوق بازیکنان استقلال ممکن است، آبی‌ها را در مسیر قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی دچار چالش کند. در این صورت محتمل است ساپینتو هم تصمیم مشابه استراماچونی بگیرد و پیش ازپایان قرارداد اردوی تیم را ترک کند.

ساپینتو به سرنوشت استراماچونی دچار خواهد شد؟

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، بر اساس خبرهای رسیده ازاردوی تیم آبی باشگاه کمتر از ۵۰ درصد به بازیکنانش پرداختی داشته است و این در حالی است که تنها ۸ هفته به پایان بازی‌ها باقی مانده است و باشگاه در پرداخت پاداشی‌ها هم به بازیکنان عقب است و گفته می‌شود پاداش چند بازی آبی‌ها عقب افتاده است.

البته علی فتح الله زاده سخت در تلاش است مشکلات مالی تیم را حل کند و بیشتر این مشکلات از مدیران قبلی به مدیر عامل فعلی ارث رسیده است که یکی از آنها بدهی استراماچونی است.

عدم پرداخت حق و حقوق بازیکنان ممکن است، آبی‌ها را در مسیر قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی دچار چالش کند. در این صورت محتمل است ساپینتو هم تصمیم مشابه استراماچونی بگیرد و پیش ازپایان قرارداد اردوی تیم را ترک کند.

او به خوبی می‌داند این مشکلات به طور حتم قهرمانی استقلال در لیگ برتر و جام حذفی را نشانه خواهد گرفت. امروز علی فتح الله زاده با حضور در اردوی استقلال به بازیکنان اطمینان خاطر داد برای پرداخت مطالبات معوقه آنها تلاش خواهد کرد.  

انتهای پیام/

منبع : خبر ورزشی

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما