دلیل باور نکردنی / چرا ساپینتو گزینه سرمربی‌گری تیم ملی نیست؟

اقتصاد 100- ریکاردو ساپینتو به همراه استقلال قهرمان سوپر جام شد و اکنون هم تیمش یکی از مدعیان قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر بشمار می‌رود. با این حال مهدی تاج در بین گزینه‌های خارجی که هم اکنون در لیگ برتر مشغول بکار هستند، از مورایس و سرمربی تیم تراکتور یعنی خمس نام برد.

دلیل باور نکردنی / چرا ساپینتو گزینه سرمربی‌گری تیم ملی نیست؟

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، درباره یحیی گل محمدی گفته می‌شود، او به دلیل موضع گیری‌های اجتماعی در فضای مجازی از لیست نامزدهای تیم ملی خط خورد.در حالی که به خوبی می‌دانیم او یکی از مربیان خوب لیگ برتر است و این فصل هم تیمش یکی از مدعیان قهرمانی بشمار می‌رود. از آنجایی که یحیی گل محمدی در لیست نامزدهای داخلی مربیگری تیم ملی قرار نگرفت، فدراسیون فوتبال ترجیح داد ازسرمربی استقلال هم نام نبرد تا توازن در این موضوع برقرار شود! و اگر هم اعتراضی در این زمینه صورت گرفت، فدراسیون فوتبال عدم حضور یحیی گل محمدی در لیست نامزدهای مربیگری تیم ملی را با عدم انتخاب ریکاردو ساپینتو توجیه کند و به نوعی می‌شود گفت؛ ریکاردو ساپینتو پاسوز یحیی گل محمدی شد.

از ۲ گزینه آبی یعنی فرهاد مجیدی و امیر قلعه نویی و ۲ گزینه قرمز یعنی مهدی تارتار و حمید مطهری و ۳ گزینه مستقل یعنی حسین فرکی، ساکت الهامی‌و جواد نکونام برای هدایت تیم ملی نام برده شدند که از ین جمع ۵ نفر انصراف دادند. با وجود باقی ماندن جواد نکونام و فرهاد مجیدی به نظر می‌رسد، هدایت تیم ملی در نهایت به یک مربی خارجی محول شود.

انتهای پیام/

منبع : خبر ورزشی

وبگردی

ارسال نظر

 
.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران خاطرنشان ساخت به دلیل رکود شدید و نبود تقاضا از ابتدای سال واحدهای تولیدی و توزیعی دچار…

اخبار سلامت

سینما در سینما