پایان فوق ستاره و دوستانش !

اقتصاد 100- شکست پاری‌سن‌ژرمن در مونیخ مقابل بایرنی‌ها باعث شد تا این تیم پرستاره در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از مسابقات کنار برود.

پایان فوق ستاره و دوستانش !

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، در ورزشگاه آلیانتس‌آرنا یکی از حساس‌ترین نبردهای دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین بایرن‌مونیخ و پاری‌سن‌ژرمن برگزار شد که باواریایی‌ها با برتری ۲-۰ این بازی را به پایان رساندند.

پاریسی‌ها با توجه به باخت یک گله بازی رفت نیاز به زدن گلی داشت که از حذف‌شان جلوگیری کند. نیمه نخست هم پی‌اسجی موقعیت‌های بهتری داشت که بهترین آن‌ها بعد از اشتباه عجیب یان سومر خلق شد. موقعیتی که ماتایس دی‌لیخت از روی خط دروازه برگشت داد. در نهایت هم این نیمه با تساوی بدون گل تمام شد.

دقیقه ۵۲ قفل دروازه‌ها شکسته شد، اما گلی که بایرن به ثمر رساند توسط VAR رد شد. اما در دقیقه ۶۱ سرانجام اشتباه خط دفاعی پاریسی‌ها باعث شد اریک ماکسیم چوپوموتینگ دروازه تیم سابقش را باز کند. اما در نیم ساعت باقی مانده برای جبران و فرار از حذف از لیگ قهرمانان اروپا، پاری‌سن‌ژرمن نه تنها به هیچ گل نرسید بلکه در دقیقه ۹۰ هم دروازه‌اش را توسط سرژ گنبری باز شده دید. گلی دیگر در دقیقه آخر سادیو مانه زد که البته این گل آفساید بود.

بایرن با این برد در مجموع با نتیجه ۳-۰ از سد حریف پرستاره‌اش گذشت و به مرحله یک‌چهارم نهایی رسید.

انتهای پیام/

 

 

منبع : خبر ورزشی

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما