ضرر بزرگ اقتصادی به پاریسی‌ها !

اقتصاد 100- روزنامه فرانسوی لوپاریزین اعلام کرد با توجه به اینکه طبق اعلام اتحادیه‌ها در فرانسه روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه بخش‌های مختلف اقتصادی در این کشور در اعتصاب عمومی به سر می‌برند عده زیادی از هواداران پی‌اس‌جی که بلیت دیدار بازی در مونیخ را داشته یا قصد داشتند برای همراهی تیم‌شان به مونیخ سفر کنند مجبورند سفرهای خود را لغو کنند.

ضرر بزرگ اقتصادی به پاریسی‌ها !

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، اعتصابات گسترده در فرانسه باعث شده عده زیادی از هواداران پاری سن ژرمن سفر خود به مونیخ برای تماشای دیدار این تیم مقابل بایرن در مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان را لغو کنند.

 در حالی که چهارشنبه پاریس سن ژرمن یکی از حساس‌ترین دیدارهای این فصل خود را در شهر مونیخ آلمان مقابل بایرن برگزار خواهد کرد تا تکلیف صعودش به مرحله یک‌چهارم نهایی چمپیونزلیگ یا حذف از این تورنمنت مشخص شود پاریسی‌ها در آلیانتس حداقل تعداد هوادار را خواهند داشت.

روزنامه فرانسوی لوپاریزین اعلام کرد با توجه به اینکه طبق اعلام اتحادیه‌ها در فرانسه روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه بخش‌های مختلف اقتصادی در این کشور در اعتصاب عمومی به سر می‌برند عده زیادی از هواداران پی‌اس‌جی که بلیت دیدار بازی در مونیخ را داشته یا قصد داشتند برای همراهی تیم‌شان به مونیخ سفر کنند مجبورند سفرهای خود را لغو کنند. با توجه به اعتصاب گسترده در حمل و نقل ریلی و هوایی فرانسه امروز و فردا اکثر پروازها به آلمان انجام نخواهد شد.

این در حالی است که انتظار می‌رفت چیزی نزدیک به ۳۸۰۰ نفر هوادار پاریسی چهارشنبه در آلیانتس آرنا حضور داشته باشند. پاری سن ژرمن در مونیخ کار دشواری در پیش دارد چرا که در خانه‌اش ۱-۰ شکست خورده و حالا باید در مونیخ بایرن را با اختلافی بیشتر از یک گل شکست دهد تا راهی دور بعد شود.

انتهای پیام/

 

منبع : ورزش۳

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما