ماندگاری با دستمزد ۲۰۰ میلیون یورویی !

اقتصاد 100- کیلیان امباپه پیشنهاد قهرمان فعلی اروپا را به نفع امضای قرارداد جدید با پاریس‌سن‌ژرمن رد کرد، اما همچنان با انتقال به رئال مادرید در ارتباط است.

ماندگاری با دستمزد ۲۰۰ میلیون یورویی !

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، به نظر می‌رسد فلورنتینو پرز از جذب برنده کفش طلای جام جهانی ۲۰۲۲ منصرف نشده و گزارش‌ها حاکی از آن است که امباپه می‌تواند اوایل تابستان آینده قرارداد خود با پاری‌سن‌ژرمن را یک سال زودتر از موعد فسخ کرده و به صورت رایگان از این تیم جدا ‌شود. انتظار می‌رود قهرمان فرانسه برای قرارداد در تابستان امسال مبلغ ۲۰۰ میلیون یورو بخواهد.

با این حال، امباپه گفته است که فعلا در پی‌اس‌جی خواهد ماند. او روز شنبه پس از تبدیل شدن به برترین گلزن تاریخ باشگاه در سن ۲۴ سالگی، عشق خود را به باشگاه ابراز کرد و هرگونه ادعایی مبنی بر قصد رفتن از پی‌اس‌جی به منظور قهرمانی در لیگ قهرمانان را رد کرد.

او گفت: «بازی در اینجا امتیاز بزرگی است. من اهل پاریس هستم و حضور در پی‌اس‌جی خاص است. وقتی به اینجا آمدم خیلی جوان بودم و چه در داخل و چه خارج از زمین بزرگ و بالغ شده‌ام. اگر به اتفاقات لیگ قهرمانان ربط داشت تا الان رفته بودم. من اینجا هستم و خیلی خوشحالم، در حال حاضر به چیزی جز خوشحال کردن پاری‌سن‌ژرمن فکر نمی‌کنم.»

گفته‌های امباپه قطعا برای مقامات رئال مادرید و هوادارانش خوشایند نیست، چرا که آنها امیدوار بودند این بازیکن فرانسوی در اوایل فصل آینده پیراهن معروف سپید را بر تن کند.

انتهای پیام/

منبع : football espana

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما تغییر تیم اقتصادی دولت، چه اندازه به بهبود معیشت مردم کمک می کند؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : مدیرکل استاندارد استان تهران از ادامه برخوردهای قانونی با فروشندگان مصنوعات طلا با عیار پایین…

اخبار سلامت

سینما در سینما