خبر بد برای استقلالی‌ها / پایان جدی ستاره ۴۵ میلیاردی آبی‌پوش!

اقتصاد 100- از باشگاه استقلال خبر می‌رسد به موازات برنامه‌ریزی‌های کادر مدیریتی برای تهیه پول جهت پرداخت بدهی سنگین آندره‌آ استراماچونی گروهی از اعضای کمیته نقل و انتقالات بازیکن در این باشگاه درصدد هستند تا با بازیکنانی مثل کوین یامگا که قراردادشان در پایان فصل جاری به اتمام میرسد وارد مذاکره شوند اما ظاهراً با وجود بدهی سنگین به استراماچونی، بدهی به شباب الاهلی(بابت انتقال قرضی قایدی) و مشکلاتی از این دست کسی جرأت نمی‌کند سراغ پرونده تمدید قرارداد یامگا برود.

خبر بد برای استقلالی‌ها / پایان جدی ستاره ۴۵ میلیاردی آبی‌پوش!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، کوین یامگا، بازیکن ۲۶ ساله فرانسوی تیم استقلال که در ابتدای لیگ برتر بیست و یکم به این تیم پیوست در فصل جاری با بیشترین دقایق حضور در همه مسابقات این تیم سهم عمده ای در نتایج این فصل استقلال داشته است.

ثابت‌ترین بازیکن استقلال

هافبک سیه چرده استقلال در ۲۲ هفته گذشته در تمام مسابقات در ترکیب اصلی این تیم به میدان رفته و تنها در سه مسابقه جای خودش را به نفرات نیمکت نشین داده است. یامگا در دیدار مقابل ملوان در بازی رفت، نفت مسجدسلیمان و نساجی در دور برگشت سه بار تعویض شده و در سایر مسابقات ۹۰ دقیقه در ترکیب این تیم حضور داشته است.

بیشترین دقایق بازی برای ساپینتو

یامگا در حال حاضر با ۱۹۰۸ دقیقه بازی برای ساپینتو و تیم استقلال بیشترین آمار دقایق حضور در ترکیب این تیم را به خود اختصاص داده است.

بهترین گلزن به علاوه محبی قایدی

کوین یامگا تاکنون با اینکه بیشتر اقات در پست دفاع به میدان رفته ۵ گل به ثمر رسانده و همراه با محبی و مهدی قائدی در صدر جدول گلزنان تیم استقلال قرار دارد. گلهای یامگا به ترتیب مقابل تیم‌های مس کرمان، نساجی، گل گهر سیرجان (بازی رفت)، صنعت نفت آبادان، گل گهر (برگشت) به ثمر رسید. کوین یامگا فصل گذشته نیز با به ثمر رساندن ۱۰ گل بهترین گلزن استقلال در سالی شناخته شد که در پایان، آبی پوشان جام قهرمانی را بالای سر بردند.

خوش استایل و چند پُسته

این بازیکن ۱۸۸ سانتی متری با ۸۵ کیلوگرم وزن دارای فیزیک خوبی برای بازی در تیم فوتبال است و تاکنون نیز در پست‌های دفاع راست و وینگر راست برای استقلال به میدان رفته و هیچ گاه از این نظر مشکلی با کادر فنی نداشته است.

تا تیر بازیکن استقلال است

نگاهی به صفحه این بازیکن در سایت ترانسفر مارکت مشخص می‌کند یامگل تا تاریخ ۳۰ جون ۲۰۲۳ یعنی نهم تیر ماه سال ۱۴۰۲ با استقلال قرارداد دارد که مشخص می‌شود حدود چهار ماه بیشتر به زمان جدایی این بازیکن از استقلال باقی نمانده است.

یامگا

ستاره ۴۵ میلیاردی

این بازیکن در حال حاضر در صفحه ترانسفر مارکت به میزان ۸۵۰هزار یورو قیمت‌گذاری شده که قطعاً برای تمدید قرارداد با باشگاه استقلال باید در این باره با مسئولان این باشگاه پای میز مذاکره بنشیند. با احتساب قیمت هر یورو در بازار امروز که ۵۲ هزار و چهارصد تومان است، رقم فعلی قرارداد این بازیکن نزدیک به ۴۵ میلیارد تومان برای باشگاه استقلال تمام می‌شود.

یامگا در نوبت مذاکره

از باشگاه استقلال خبر می‌رسد به موازات برنامه‌ریزی‌های کادر مدیریتی برای تهیه پول جهت پرداخت بدهی سنگین آندره‌آ استراماچونی گروهی از اعضای کمیته نقل و انتقالات بازیکن در این باشگاه درصدد هستند تا با بازیکنانی مثل کوین یامگا که قراردادشان در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد وارد مذاکره شوند اما ظاهراً با وجود بدهی سنگین به استراماچونی، بدهی به شباب الاهلی(بابت انتقال قرضی قایدی) و مشکلاتی از این دست کسی جرأت نمی کند سراغ پرونده تمدید قرارداد یامگا برود. این در حالی است که هواداران استقلال به شدت خواستار تمدید قرارداد با این بازیکن هستند.

انتهای پیام/

منبع : خبر ورزشی

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : سرمایه‌گذاران اکنون مشتاقانه منتظر داده‌های شاخص قیمت هزینه‌های مصرف شخصی ایالات‌متحده هستند…

اخبار سلامت

سینما در سینما

باز