ستاره‌ای که عاشق پرسپولیس است / من حاضرم برای این تیم رایگان بازی کنم !

ستاره اسبق پرسپولیس گفت: من هنوز متوجه نشدم دلیل انتخاب هیئت مدیره چیست؟ اگر قرار است افرادی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس باشند که نمی‌توانند درآمدزایی کنند یا پول بیاورند چه اشکالی دارد که یک فوتبالی و پیشکسوت بگذارند؟ اگر قرار بر دورهمی یا خاطره تعریف کردن باشد پس پیشکسوتان هم می‌توانند عضو هیئت مدیره باشند.

ستاره‌ای که عاشق پرسپولیس است / من حاضرم برای این تیم رایگان بازی کنم !

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، مرتضی کرمانی مقدم با اشاره به تلاش‌های رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، گفت: رضا درویش را از دهه ۶۰ می‌شناسم و به جرأت می‌گویم یک پرسپولیسی متعصب و قدیمی است. انصافا دست خالی می‌جنگد تا پول و بودجه بیاورد و باید قدرش را دانست. من به افشین پیروانی هم گفتم که در حال حاضر چقدر کار مدیرعامل باشگاه پرسپولیس سخت است. قرارداد بازیکنان بالای ۲۰ میلیارد تومان شده و درویش به تنهایی مشغول است و دستش هم خالی است.

من هنوز متوجه نشدم دلیل انتخاب هیئت مدیره چیست؟ اگر قرار است افرادی عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس باشند که نمی‌توانند درآمدزایی کنند یا پول بیاورند چه اشکالی دارد که یک فوتبالی و پیشکسوت بگذارند؟ اگر قرار بر دورهمی یا خاطره تعریف کردن باشد پس پیشکسوتان هم می‌توانند عضو هیئت مدیره باشند. طفلکی رضا درویش دست تنهاست و من بعید می‌دانم این هیئت مدیره بتواند کمکی به او کند.

مرتضی کرمانی مقدم در پاسخ به این سوال که با توجه به عقد قراردادهای بالای ۲۰ میلیارد تومانی اگر الان بازی می‌کرد چقدر قرارداد می‌بست؟ گفت: باور کنید اگر الان هم بودیم و بازی می‌کردیم باز مفتی برای پرسپولیس بازی می کردیم از بس این تیم را دوست داشته و به آن تعصب داریم.

انتهای پیام/

منبع : خبر ورزشی

وبگردی

ارسال نظر

 
نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما