رقابت بر سر مالکیت شیاطین سرخ!

اقتصاد 100- گلیزرها سرانجام تسلیم اعتراضات هواداران شدند و باشگاه را از ماه نوامبر وارد بازار فروش کردند. بانکداری تجاری آمریکایی «گروه رین» بر فروش نظارت می‌کنند و تاریخ ۱۷ فوریه را به عنوان آخرین مهلت برای ارائه پیشنهاد خرید باشگاه تعیین کردند.

رقابت بر سر مالکیت شیاطین سرخ!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، گروه قطری در اوایل این هفته به صف رقابت با سر جیم رتکلیف، میلیاردر بریتانیایی و طرفدار پر و پا قرص منچستریونایتد، پیوست. طبق گزارش نشریه «میل» پنج مدعی قانونی قرار است برای به دست آوردن شیاطین سرخ با هم مبارزه کنند.

گزارش شده که رتکلیف ۷۰ ساله گروه‌های بانکداری بزرگ وال استریت «جی‌پی مورگان» و «گلدمن ساکس» را برای کمک به پیشنهاد خود به خدمت گرفته است. اما قطری‌ها که پیشنهادشان از یک صندوق شخصی می‌آید و به طور رسمی به مالکیت سرمایه‌گذاری ورزشی قطری پاری‌سن‌ژرمن وابسته نیستند، مطمئن هستند که قانع‌کننده‌ترین پیشنهاد را ارائه خواهند کرد.

در میان دیگر مدعیان جدی ادعا می‌شود که مناقصه‌های متعدد عربستان سعودی نیز وجود دارند. بنا بر گزارش‌ها، تعدادی از خریداران بالقوه عربستان سعودی علاقه خود را ابراز کرده و قراردادهای محرمانه را امضا کرده‌اند تا از وضعیت مالی یونایتد مطلع شوند. هیچ یک از آنها به گروه مالکیت نیوکاسل یونایتد وابسته نیستند.

خانواده گلیزر به دنبال دریافت حدود ۶ میلیارد پوند برای فروش باشگاه هستند. اما مبلغی بین ۴٫۱ تا ۴٫۵ میلیارد پوند امکان‌پذیرتر تلقی شده است. مشخص است که مالک بعدی احتمالاً باید حدود ۲ میلیارد پوند برای ارتقاء امکانات در اولدترافورد و کارینگتون هزینه کند.

دیوید بکام، اسطوره یونایتد، در ماه نوامبر با تشکیل کنسرسیومی به جریان خرید باشگاه قدیمی خود لینک شده بود. زمانی که گلیزرها برای اولین بار تمایل خود را برای فروش اعلام کردند، از غول‌ فناوری «اپل» و میلیاردر اسپانیایی «آمانسیو اورتگا» هم به عنوان متقاضیان نام برده شده بود.

انتهای پیام/

 
منبع : the sun

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما