هلدینگ فاخر از طرح های نوین استقبال می کند/ هم سرمایه گذاری و همکاری های مشترک

تحقق چشم‌انداز خانواده فاخر، مسیری طولانی و نیازمند تعاملاتی وسیع با همه ذینفعان در یک زنجیره‌ ارزش هدفمند و پویاست. همه کسانی که در این حوزه صاحب کسب و کار یا ایده‌ای هستند، می‌توانند به عنوان سرمایه‌گذار یا سرمایه‌پذیر، زمینه‌های همکاری را به اشتراک و ارزیابی بگذارند.

هلدینگ فاخر از طرح های نوین استقبال می کند/ هم سرمایه گذاری و همکاری های مشترک

تیم‌های تخصصی متعددی در هلدینگ فاخر ، برای سرعت بخشیدن به فرآیند گفت و گو و ارزیابی های مورد نیاز حضور دارند. برخی ارزش‌های سازمانی نهادینه شده در گروه فاخر از جمله التزام به شفافیت، نیز کمک می‌کند تا زمینه‌ها و فرصت‌های تعامل و همکاری با سهولت و سرعت بیشتری طی شود.

زمینه‌های سرمایه گذاری و مشارکت با هلدینگ فاخر:

- پست لجستیک و شبکه ارزش آن در همه بخش‌های ارایه خدمات، تولید و تامین تجهیزات، توسعه پلتفرم‌ها و...

- فعالان تجارت الکترونیکی در شاخه کسب و کارهای فروش آنلاین کالا( Parcel Generation) شامل پلتفرم‌های فروش، خدمات مالی، سفارش گردانی(Fulfillment‌)

- فناوری های مالی ( فین تک)

هم سرمایه گذاری و همکاری های مشترک

توانایی جمعی ما، عامل اصلی موفقیت طولانی مدت ... ما بر این باور هستیم که موفقیت و توسعه کسب و کار بدون تعامل موثر بازیگران خلاق صنعت ایجاد نخواهد شد. همکاری و هم افزایی و تسهیم دانش عملیاتی و منابع مالی و غیر مالی می تواند مسیری درخشان برای توسعه کسب و کار و خلق یک اکوسیستم پویا فراهم نماید. ما از تمام کسب و کارهای مرتبط با صنعت پست و لجستیک دعوت می کنیم تا در خلق یک اکوسیستم پویا و بانشاط همراه ما باشند.

تداوم همکاری ها زمینه ساز تکامل مشارکتی، خلق ارزش های مستمر، یادگیری جمعی، نوآوری و افزایش انعطاف پذیری است.

وبگردی

ارسال نظر

 
.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : قیمت طلا و سکه در شروع چهارمین روز هفته با افزایش بازگشایی شد.

اخبار سلامت

سینما در سینما