گزارش مشکوک مالی فدراسیون بسکتبال! / چندین هزار دلار به طرز عجیبی گم شد!

اقتصاد 100- در مجمع عمومی فدراسیون بسکتبال برخی از مسائل مالی این فدراسیون مورد بررسی قرار گرفت.

گزارش مشکوک مالی فدراسیون بسکتبال! / چندین هزار دلار به طرز عجیبی گم شد!

به گزارش گروه اقتصاد ورزش مجمع عمومی فدراسیون بسکتبال به ریاست محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش برگزار شد.

در این مجمع برخی از مسائل مالی این فدراسیون مورد بررسی قرار گرفت. 

 

طلب ۲۰ میلیارد ریالی فدراسیون بسکتبال از اسپانسر 

یکی از محورهای مجمع فدراسیون بسکتبال در رابطه با حسابرسی امور مالی و تبلیغات فدراسیون بسکتبال در سال ۱۴۰۰ بود که از زمان انتخاب جواد داوری به عنوان رئیس فدراسیون در تاریخ ۹ اسفند ۱۴۰۰، با حواشی زیادی همراه بود.

بر اساس گزارش حسابرس فدراسیون بسکتبال، این فدراسیون ۲۰ میلیارد ریال از اسپانسر خود طلبکار است که باید دریافت کند.

 

سرقتی که پرونده آن‌ همچنان باز است 

سرقت خودرو تحت مالکیت فدراسیون بسکتبال (یک دستگاه پرشیا) از موضوعات مورد بحث در بخش گزارش مالی مجمع بود. این سرقت در زمان ریاست رامین طباطبایی انجام شده و تا به امروز پرونده آن باز مانده است.

این خودرو مقابل خانه مدیر سابق تیم‌های ملی به سرقت رفت و بیمه بدنه نداشت. به همین دلیل بیمه هیچ مبلغی را پرداخت نمی‌کند.

مدیر سابق تیم‌های ملی نیز مبلغ تعیین شده توسط کارشناسان خودرو را برای پرداخت به خزانه فدراسیون قبول ندارد، همین مسئله باعث باز ماندن پرونده شده است.

 

ماجرای گم‌شدن‌۷۰ هزار دلار در فدراسیون بسکتبال 

در بخشی از مجمع، سام بوشهری سرپرست منطقه آزاد اروند و سرپرست تیم لیگ برتری نفت از بلاتکلیفی ۷۰ هزار دلار در فدراسیون صحبت کرد.

وی به دوره‌ای که تیم نفت در آسیا سوم‌شد اشاره کرد و گفت: آن زمان از طرف فیبا آسیا مبلغ ۹۸ هزار دلار به ما اهدا شد، ۷۰ هزار دلار هم در اختیار فدراسیونِ رامین طباطبایی قرار گرفت اما اصلا مشخص نیست با این بودجه چه کاری انجام شد. وقتی پیگیری کردیم اینطور اعلام شد که با ۴۰ - ۳۰ هزار دلار آن‌۷۰ هزار دلار توپ خریداری شده است اما ما نه توپی دیدیم و نه از سرنوشت مابقی آن خبردار شدیم.

 

تایید گزارش مالی فدراسیون بعد از دو مرحله رای‌گیری 

پولادگر بعد از اتمام ارائه گزارش‌های حسابرس و مالی، از اعضای مجمع که به صورت حضوری و آنلاین در مجمع بودند درخواست رای داد اما فقط ۵ رای موافق کسب شد!

به همین دلیل جواد داوری با ارائه توضیحاتی خواستار همراهی اعضا برای تایید گزارش شد. در رای گیری مجدد، گزارش مالی به تصویب رسید اما پولادگر تاکید کرد که حتما موارد و ابهامات مالی را پیگیری خواهد کرد.

در بخش پایانی مجمع نیز محمد پولادگر گفت: مسائلی مطرح شد که در برگزاری مجمع بی‌سابقه است و همین مسئله باعث تردید در تصویب گزارش مالی شد.

انتهای پیام/

 

 

 

منبع : مهر

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما عملکرد تیم اقتصادی دولت آقای رئیسی تاکنون چگونه بوده است؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100: رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره اینکه طلا و سکه در هفته آینده چه قیمت‌هایی را تجربه…

اخبار سلامت

سینما در سینما