از ماشین سرقتی فدراسیون بسکتبال تا طلب ۲ میلیاردی

اقتصاد100_ مجمع عمومی فدراسیون بسکتبال برای رسیدگی به اقدامات این فدراسیون در زمان ریاست رامین طباطبایی برگزار شد.

 

به گزارش گروه حوادث اقتصاد100 به نقل از ایسنا؛ بعد از ظهر امروز (یک‌شنبه - ۲ بهمن ۱۴۰۱)، مجمع عمومی فدراسیون بسکتبال برای رسیدگی به اقدامات فدراسیون در سال ۱۴۰۰ (زمان ریاست رامین طباطبایی)، با حضور سید محمد پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی وزیر ورزش، آرش فرهادیان، مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها و جواد داوری، رئیس فدراسیون بسکتبال برگزار شد.

از جمله مواردی که در این مجمع مورد بررسی قرار گرفت، بحث حسابرسی درباره امور مالی و تبلیغات فدراسیون بسکتبال در سال ۱۴۰۰ بود که از زمان انتخاب جواد داوری به عنوان رئیس فدراسیون در تاریخ ۹ اسفند ۱۴۰۰، با حواشی زیادی همراه بود.

طبق گزارش حسابرس، فدراسیون بسکتبال ۲۰ میلیارد ریال از اسپانسر خود طلبکار است که باید از اسپانسر خود دریافت کند.

موضوع قابل توجه دیگر، بحث سرقت ماشین تحت مالکیت فدراسیون بسکتبال (یک عدد پرشیا) در زمان ریاست رامین طباطبایی بود که تا کنون پرونده آن باز مانده است.

طبق گزارش ارائه شده، در پرونده ماشین سرقتی، این خودرو مقابل خانه مدیر پیشین تیم‌های ملی بوده که به سرقت رفته است. خودرو مذکور بیمه بدنه نداشته که به همین دلیل بیمه هیچ مبلغی را پرداخت نمی‌کند.

مدیر پیشین تیم‌های ملی نیز مبلغ تعیین شده توسط کارشناسان خودرو را برای پرداخت به خزانه فدراسیون قبول ندارد که به همین دلیل پرونده باز مانده است.

در آغاز این مجمع جواد داوری که اسفند سال گذشته ریاست فدراسیون را بر عهده گرفت، با یادآوری این که در این مجمع باید گزارش عملکرد ۱۴۰۰ ارائه شود اما آقای رامین طباطبایی (رئیس پیشین فدراسیون) حضور ندارد، به تشریح گزارش مربوطه پرداخت.

پس از گزارشات مالی، محمد پولادگر به عنوان رئیس مجمع، برای تایید گزارشات از اعضا تقاضای رای کرد که در ابتدا اعضای مخالف بودند و گزارشات تصویب نشد. پس از این اتفاق داوری از اعضای مجمع خواست تا گزارشات را تایید کنند که مجمع به احترام او این کار را کردند.

پس از تایید گزارشات اما محمد پولادگر گفت: به اعضای مجمع اعلام می‌کنیم که تایید گزارشات به معنای بی‌خیال شدن و عبور از موارد خاص موجود نیست. ما پیگیر این موضوعات خواهیم بود تا به نتیجه برسیم.

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

صرفه‌جویی در شرایط فعلی اقتصادی را از کجا شروع می کنید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما