سرمربی تیم ملی کشتی کار را برای خودش سخت کرد / الان چه وقته اعتراف است آقای کاوه ؟

اقتصاد100- سرمربی تیم ملی کشتی مصداق بارز ضرب المثل نوش دار پس از مرگ سهراب ایت.

سرمربی تیم ملی کشتی کار را برای خودش سخت کرد / الان چه وقته اعتراف است آقای کاوه ؟

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، جهان اسپانیا نیز این داستان را تکرار کرده بود اما کاوه مربی با تجربه کشتی ایران همچنان تاکید بر اعزام او داشت. این در حالی است که سرمربی تیم ملی صراحتا اعلام کرد که کشتی‌گیر باید خود را در مسابقات بین‌المللی نشان دهد.

اصرار کاوه و فدراسیون کشتی بر اعزام جوان به بیشکک در حالی بود که این کشتی‌گیر به پشتوانه برد خفیف چهار بر سه برابر سرلک در فینال کشتی قهرمانی کشور از اعزام‌ به تورنمنت‌های زاگرب و ترکیه معاف شد. این در حالی بود که دیگر قهرمانان ایران در مسابقات ساری در رقابت‌های رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی شرکت کردند.

اعتراف دیرهنگام کاوه

جوان در حالی از نبود رقیب سرسخت در سطح داخلی و خارجی مطمئن بود که در نخستین آزمون خود برابر حریف مغول حرفی برای گفتن نداشت. خارج کردن نام احمد محمدنژادجوان یا دیگر مدعیان وزن ۵۷ کیلوگرم از لیست اعزام‌ تورنمنت‌های خارجی شاید همان خطای راهبردی کادر فنی بود که موجب شد تا نقاط ضعف این وزن دیده نشود.

سومین و مهم‌ترین نکته کاوه در این مصاحبه اشاره به تغییر وزن جوان بود. اشاره‌ای که دیر هنگام بود و گره کور وزن ۵۷ کیلوگرم را به کلاف سردرگم تبدیل کرد. این در حالی است که سرمربی تیم ملی بیش از هر مربی دیگر با او کار کرده و به خوبی می‌داند که این کشتی‌گیر باید در یک وزن بالاتر حضور داشته باشد.

اینکه چرا کاوه بعد از سخت شدن کار سهمیه ایران در وزن ۵۷ کیلوگرم به این نتیجه رسید پرسشی است که خودش باید به آن پاسخ دهد.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما