رقیب جدید حسن یزدانی کیست ؟ / آدم آهنی پس از له کردن دیوید تیلور سراغ حسن می‌آید !! + بیوگرافی

اقتصاد100- ستاره جدید وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی جهان را بیشتر بشناسید.

رقیب جدید حسن یزدانی کیست ؟ / آدم آهنی پس از له کردن دیوید تیلور سراغ حسن می‌آید !! + بیوگرافی

به گزارش گروه اقتصاد ورزش، دیوید تیلور، کشتی‌گیر مشهور آمریکایی مقابل حریفی نه‌چندان شناخته‌شده برای ایرانیان شکست خورده و سهمیه‌ المپیک خود را از دست داده؛ حریفی به نام آرون بروکس که بزرگ‌شده واشنگتن است و پیشتر در سال ۲۰۲۳ با نتایج ۵-۴ و ۶-۰ مقابل تیلور مغلوب شده.

آرون مارکل بروکس که ۲۶ خردادماه شمع تولد ۲۴ سالگی‌اش را فوت می‌کند عمده شهرت خود را در سنین نوجوانی و جوانی دارد. او ابتدا در سبک فولکلور آمریکایی با قوانینی متفاوت با آزاد و فرنگی و چیزی شبیه به کشتی کج فعالیت می‌کرد اما در ۱۹ سالگی تصمیم جدی گرفت تا در سبک آزاد به فعالیت بپردازد. 

بروکس پیشتر در مسابقات زیر ۲۰ سال و زیر ۱۷ سال سابقه کسب مدال نقره را دارد، در سطح ایالت ماریلند، تا قبل از ۱۸ سالگی صاحب رکورد ۱۶۳ برد در ۱۶۵ مسابقه بوده است. او در سال اول حضور در تیم دانشگاه پنسیلوانیا آمار ۱۰۰ درصد برد داشت. درست مثل سال دوم. در سال سوم او یک شکست در ۱۶ مسابقه متحمل شد و آمارش به ۹۶ درصد پیروزی رسید.

مربی آرون بروکس، کائل ساندرسون است که در مسابقات جهانی ۲۰۲۳ مجید خدایی را شکست داد و در المپیک ۲۰۰۴ هم توانست دوباره خدایی را ببرد.

بروکس سابقه قهرمانی‌های زیادی در سطح ایالت و آمریکا دارد و آخرین مدال کسب شده توسط او هم به طلای سال ۲۰۲۳ در تیرانای آلبانی برمی‌گردد؛ طلایی که احتمالا او به دنبال تکرار آن در المپیک پاریس است.

انتهای پیام/

 

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

اگر پول داشته باشید سرمایه گذاری در کدامیک را ترجیح می دهید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : عضو اتحادیه طلا و جواهر تهران با بیان اینکه اصلاح قیمت‌ها در بازار طلا و سکه طبیعی بود از…

اخبار سلامت

سینما در سینما