تبلیغاتی میلیاردی مترو که رایگان واگذار شده است

اقتصاد 100 - در میان گسترگی تبلیغات محیطی برخی تبلیغات شهری هستند که نمی توان آنها را در دسته بندی های متداول قرار داد و بهتر است برایشان دسته بندی جدیدی قائل شد، دسته بندی که در آن خلاقیت هنری یا جذابیت بصری یا حتی کلامی ندارند ولی برای آنها که اهل فن هستند به خوبی به چشم می آیند.

تبلیغاتی میلیاردی مترو که رایگان واگذار شده است

به گزارش گروه مدیریت شهری اقتصاد 100، شاید بار ها در طول روز در مکان های مختلف شهر انواع تبلیغات محیطی را مشاهده می کنید که ممکن است بسیاری از آن ها شما را به خود جذب کند و با دقت به آن خیره شوید یا برخی دیگر ممکن است بدون خلاقیت قابل توجهی باشند که شما را نه تنها مجذوب نکند بلکه حتی رغبتی برای خواندن متن آن ها را هم نداشته باشید.

هدف اصلی هر شرکتی، فروش محصولات و خدماتی است که ارائه می دهد. برای رسیدن به این هدف ممکن است هر شرکت از روش های مختلفی برای شناسایی و فروش محصولات خود استفاده نماید.

اما در میان گستردگی طیف تبلیغات محیطی برخی تبلیغات شهری هستند که نمی توان آنها را در دسته بندی های متداول قرار داد و بهتر است برایشان دسته بندی جدیدی قائل شد، دسته بندی که در آن خلاقیت هنری یا جذابیت بصری یا حتی کلامی ندارند ولی برای آنها که اهل فن هستند به خوبی به چشم می آیند.

امروز در یکی از خطوط متروی تهران با یکی از این تبلیغات محیطی که مقابل چشم همه منتظران قطار صف آرایی کرده اند بر خورد کردم که بی تردید کمتر کسی تا آمدن قطار متوجه آن نخواهد شد.

مترو

احتمالا شرکت های مرتبط از این فرصت تبلیغاتی به خودی خود استفاده برده اند اما سوال اینجاست شرکت بهره بردار متروی تهران نیز حواسش به این دسته تبلیغات بوده، هست یا خواهد بود؟

مترو

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 
.

اخبار سلامت

سینما در سینما