"اپل واچ" اینبار به کمک تشک های خواب آمد

اقتصاد100- ساعت هوشمند اپل به تازگی با همکاری یک شرکت فناوری آلمانی برای بهبود یک خواب راحت با تنظیم درجه حرارت بدن برنامه ای استثنائی را ترتیب داده تا به سلامت افراد کمک کند.

 "اپل واچ" اینبار به کمک تشک های خواب آمد

به گزارش گروه لوازم خانگی، اکثر ما تجربه عرق کردن های ناگهانی یا سرد شدن پاها را در هنگام خواب شبانه داریم؛ موضوعی که بشدت ما را اذیت می کند و احتمالا نمی دانیم بجز کم یا زیاد کردن درجه لوازم گرمایشی و سرمایشی، چه کار دیگری می توان انجام داد.

فعالان حوزه فناوری و ساعت های هوشمند با کمک محققان حوزه سلامت به این موضوع ورود کرده اند. بتازگی یک استارتاپ آلمانی به نام Variowell همکاری هایی را با کمپانی اپل آغاز کرده تا از ساعت های هوشمند این برند کمک بگیرد و مشکل را حل کند.

برای بهبود تجربه خواب، Variowell از قابلیت های Apple Watch استفاده می کند .این استارتاپ آلمانی، یک رویه تشک خاص با نام Pepaminto ارائه داده که در ساخت آن از ترکیبی از نوارهای گرم کننده نازک و نوارهای خنک کننده طبیعی گرافیت استفاده شده است.

این بدان معناست که دمای پا و قسمت کمر را می توان در طول شب تغییر داد.این رویه تشک که به طور خودکار تشخیص می دهد که یک فرد در حال خواب است به یک شارژر استاندارد USB-C اتصال دارد زیرا فقط با برق کم ولتاژ کار می کند.

حالا سنسورهای اپل واچ که با رویه تشک یکپارچه شده اند دما و ضربان قلب را تجزیه و تحلیل می کنند و بر اساس آن دما را تنظیم می کنند. در این میان، دمای نواحی مختلف بدن مانند نواحی پا و کمر به طور خودکار رصد می شوند تا به محض نیاز، دمای تشک به طور اتوماتیک تغییر کند بدون این که کسی نیاز به بیدار شدن از خواب داشته باشد و خواب شبانه اش خراب شود.

علاوه بر آن، اپل واچ داده های مهمی از کیفیت هوای اتاق خواب را نیز اندازه گیری می کند و کاربر از هرگونه تغییر ارزش غیرعادی مطلع می شودمی توان گفت که این سیستم، ترکیبی عالی از "خانه هوشمند" و "سلامت هوشمند" است.

برای ساخت این محصول، استارتاپ Variowell با شرکت Bosch Global Software Technologies همکاری کرد.

Pepaminto  ابتدا در دو بازار آزمایشی بریتانیا و سوئیس معرفی خواهد شد و سپس در سایر نقاط جهان نیز عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما