"هایسنس" مدال نقره EcoVadis محیط زیست اروپا را از َآن خود کرد

اقتصاد۱۰۰-شرکت هایسنس که لوازم خانگی را با چندین نام تجاری مختلف به سرتاسر جهان عرضه می کند، مدال نقره EcoVadis را ازآن خود کرد.

 "هایسنس" مدال نقره EcoVadis محیط زیست اروپا را از َآن خود کرد

به گزارش گروه لوازم خانگی،هایسنس اروپا، تولید کننده لوازم خانگی با برندهای هایسنس و گرنیه (Gorenje)، مدال نقره EcoVadis را دریافت کرد.به این ترتیب این شرکت  بالاتر از 83 درصد از کل شرکت‌های ارزیابی شده در این جایزه محیط زیستی انتخاب شد.  

تعهد این شرکت به شیوه‌های تجاری پایدار و تلاش مستمر برای کاهش تأثیر بر روی کره زمین و ارتقای مسئولیت اجتماعی، یکی از دلایل انتخاب این برند به عنوان برنده است.

تمرکز این شرکت بر پایداری در تلاش‌هایش برای بازیافت 96 درصد از زباله‌های الکتریکی تولید شده، استفاده از بسته‌بندی 100 درصد قابل بازیافت تا سال 2024 و کاهش انتشار CO2 از حمل‌ونقل هم بخشی دیگر از دلایل انتخاب این کمپانی است.

علاوه بر این، هایسنس اروپا با کاهش 38 درصدی مصرف آب و کاهش 24 درصدی در مصرف برق، طی پنج سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته ک در این ارزیابی مورد توجه قرار گرفته است.

لوازم خانگی هایسنس و Gorenje که در اروپا ساخته شده اند از مواد عالی، سازگار با محیط زیست و تجزیه پذیر تشکیل شده اند و برای افزایش طول عمر  محصولات این کمپانی، تحت آزمایش های دقیق قرار گرفته اند. یکی دیگر از دلایل مهم دیگر برای انتخاب این کمپانی، در دسترس بودن قطعات یدکی و خدمات آسان محصولات به شمار می رود.

گفتنی است فرآیند ارزیابی پایداری EcoVadis نه تنها عملکرد زیست محیطی، بلکه عملکرد اجتماعی و اخلاقی شرکت ها را نیز پوشش می دهد. هایسنس اروپا به دلیل تعهد خود به ترویج شیوه های تجاری اخلاقی، مانند ایجاد فرصت های برابر برای همه و ایجاد فرهنگ اشتراک دانش، مدال نقره دریافت کرد.

سرمایه‌گذاری در رشد کسب‌وکار شخصی و حرفه‌ای کارکنان یکی از اولویت‌های کلیدی است و این شرکت بیش از 136000 ساعت آموزش در سال 2021 یعنی 20 ساعت برای هر کارمند اختصاص داده است.

هانسون هان، مدیرعامل هایسنس اروپا، گفت: پایداری در قلب ارزش‌های ما قرار دارد و ما به تلاش خود برای کاهش تأثیرات خود بر محیط ‌زیست ادامه خواهیم داد. ما به عنوان یکی از نهادهای اقتصادی کلیدی در منطقه، کشور و فراتر از آن، به تلاش خود ادامه خواهیم داد.

ترویج مسئولیت اجتماعی این گواهینامه یک دستاورد بزرگ است و ما مفتخریم که بخشی از جامعه EcoVadis هستیم و در رتبه بندی شرکت های ارزیابی شده، رتبه بالایی داریم.

 انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما