رده بندی برند برتر لوازم خانگی دوستدار محیط زیست

اقتصاد100-برند لوازم خانگی اروپایی بکو در میان 300 شرکت برتر و تاثیرگذار در سال 2023، در رتبه هفدهم کمترین آسیب های زیست محیطی قرار گرفت.

رده بندی برند برتر لوازم خانگی دوستدار محیط زیست

«بکو» به عنوان یکی از سه برند بزرگ لوازم خانگی اروپا، در فهرست 300 شرکت تاثیرگذار برتر سال 2023 به عنوان شرکت برتری شناسایی شد که تأثیرات اجتماعی یا زیست محیطی مثبتی دارد.

به گزارش گروه لوازم خانگی اقتصاد100، مدیر کل و مدیر منطقه ای خاورمیانه ای بکو دراین باره گفت: بکو، برند جهانی کمپانی آرچیلیک و یک تولیدکننده جهانی است که در زمینه تولید و بازاریابی کالاهای بادوام و لوازم الکترونیکی مصرفی فعالیت می‌کند و در این میان از فناوری های لمسی  و تماسی بیشترین بهره را می گیرد. برند بکو تلاش می‌کند ازطریق توسعه لوازم خانگی با کارایی بالا، بادوام و مقرون به صرفه که سازگار با محیط زیست هستند، آسیب‌های زیست محیطی را کاهش دهد.

وی افزود: در سال 2022، شرکت مادر تخصصی این برند یعنی کمپانی آرچیلیک، توسط مجمع جهانی اقتصاد (WEF) به رسمیت شناخته شد و کارخانه " یو ال ام ای" این برند در رومانی به دلیل استفاده از فناوری‌های پیشرفته برای افزایش بهره‌وری انرژی و آب، نشان فانوس پایداری (Sustainability Lighthouse) را ازآن خود کرد و به جمع 10 شرکت و سازمانی که پیش از این چنین نشانی را دریافت کرده بودند پیوست که این موضوع، رهبری این شرکت را در تولید کارآمد و پایدار نشان می دهد.

وی ادامه داد:ما حرفهای مشتریان خود را می شنویم و تلاش می کنیم به دنبال پاسخ دادن به تقاضای مصرف کننده باشیم. چندین سال است که این برند بر زندگی سازگار با محیط‌زیست، افزایش آگاهی و استفاده از فناوری  تمرکز کرده است تا زندگی زیست‌محیطی را ممکن، مقرون به صرفه و راحت ‌کند. وی خاطرنشان کرد: ما معتقدیم زندگی سالم تنها در یک سیاره سالم امکان پذیر است، بنابراین برند بکو بر توانمندسازی نسل ها برای داشتن زندگی سالم تر تمرکز می کند.

 

برند بکو

ما تلاش کردیم که ازطریق سرمایه گذاری های استراتژیک خود در انرژی سبز، بهره وری انرژی و تامین مالی سبز، به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای کمک کرده و خود را با هدف کاهش 1.5 درجه ای دمای کره زمین که در توافق پاریس عنوان شده، هماهنگ کنیم. 

وی افزود: ما همچنین به دنبال به حداقل رساندن زباله هستیم و می خواهیم درسال 2023، بازیافت زباله در تولید را به 99 درصد برسانیم.

انتهای پیام/

 

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

به نظر شما چرا همسان‌سازی حقوق‌بازنشستگان تا کنون انجام نشده و وعده آینده داده می شود؟

.

اخبار سلامت

سینما در سینما