«استیل سبز» به داد برند آلمانی رسید

اقتصاد100- در سال های اخیر یکی از موضوعات مورد توجه برندهای برتر جهان، کمک به محیط زیست و کاهش میزان آلودگی هواست.

«استیل سبز» به داد برند آلمانی رسید

 به گزارش گروه لوازم خانگی، در این راستا کارخانه پرآوازه جهانی لوازم خانگی میله ، این برند آلمانی برتر برای حذف کربن از زنجیره تامین خود سراغ «استیل سبز» رفته است تا علاوه بر استحکام و پایداری، محیط زیست را نیز مد نظر قرار دهد.

افزایش جاروبرقی های دوستدار محیط زیست

میزان دی اکسید کربنی که در مراحل تولید استیل سبز متصاعد می شود حدود دوسوم کمتر از دی اکسید کربنی است که از تولید استیل معمولی ایجاد می شود به این ترتیب این برند برتر اروپایی می تواند نقش کلیدی در مقابله با گرمایش کره زمین ایفا کند. Miele هدفگذاری کرده که تا سال 2030، میزان تصاعد دی اکسید کربن محصولات خود را نسبت به سال 2019بیش از 15درصد کاهش دهد. 

این برند همچنین قصد دارد میزان استفاده از پلاستیک در تولید محصولات خود که درحال حاضر حدود 194تن است را تا سال 2025 به حدود 7هزار و 500 تن برساند. بیشتر این پلاستیک مصرفی نیز در تولید جاروبرقی های این برند مورد استفاده قرار خواهد گرفت و به این ترتیب، جاروبرقی های این برند آلمانی در آینده دوستدار محیط زیست خواهند بود.

میله 1

این تولیدکنندگان استیل

برند لوازم خانگی Miele برای استفاده از استیل سبز در محصولات خود از کمپانی های تولید استیلSteel Europe  AG, Salzgitter AG  و H2 Green Steel کمک خواهد گرفت و با آنها همکاری می کند.

این برند آلمانی تاکنون هم ثابت کرده که می تواند در زمینه کمک به محیط زیست با استفاده از استیل سبز موفق عمل کند. Miele در پروژه هایی محدود، با استفاده از استیل سبز، به تولید اجاق گازهایی پرداخته است که هم تکنیک و هم استراتژی ویژه ای در بازار می طلبد تا در درازمدت بتواند در فروش محصولات دوستدار محیط زیست تاثیرگذار باشد.

Salzgitter، کمپانی تولید استیل در آلمان اعلام کرد به منظور کمک به برند لوازم خانگی Miele برای کاهش میزان تولید دی اکسید کربن در محصولات نهایی اش، طی قراردادی استیل سبز را  در اختیار آن قرار خواهد داد. این برند قرار است ماهانه منبع حدود 24تن استیل سبز برای این برند به عنوان پایلوت پروژه باشد تا به این ترتیب میزان تصاعد کربن در پروسه تولید بیش از 66درصد کاهش یابد.

برند لوازم خانگی Miele از thyssenkrupp هم استیل سبز خریداری می کند. این تولیدکننده استیل آلمانی، استیل Bluemint را در اختیار این برند آلمانی قرار می دهد تا محصولات برتر را تولید کند. میزان این استیل گام به گام افزایش می یابد و تا سال 2030 استفاده از استیل سبز Bluemint  به صد درصد محصولات برند آلمانی Miele خواهد رسید.

انتهای پیام/

وبگردی

ارسال نظر

 

نظرسنجی

با واردات خودرو خارجی دست دوم موافقید؟

.

طلا و جواهر اقتصاد 100 : رشد قیمت طلا در بازارهای جهانی و داخلی سکه را در نوسان نگه داشته و چشم‌ها را به تحولات بازار…

اخبار سلامت

سینما در سینما